Om een menu dinamisch te maken wilde ik het wolgende doen:
en dan in de functie toonRechterMenu
Dit werkt allemaal, alleen het probleem is de inhoud van de php-variabele $rechterMuisknop. Hij roept de javascript-functie niet aan.
De variabele $rechterMuisknop moet php zijn, omdat er variabele uit een taal-file moeten worden gehaald.
als ik er het volgende van maak
Dan gaat hij gewoon naar de pagina test.php als ik op de link klik.
Het probleem is dus de js-functie aanroepen in de link, zit hem in de quotes denk ik.
iemand een idee
PHP:
1
2
3
| $rechterMuisknop = "<a href=\'javascript:controleSelectie(\'wijzig.php\')\'>$formGebruiker_btnWijzigDoorlaatlijstAdres_Caption</a><br>"; echo "<div id=\"Domein\" class=\"domeinLijst\" onmousedown=\"toonRechterMenu(this,'$rechterMuisknop')\">"; |
en dan in de functie toonRechterMenu
JavaScript:
1
2
3
4
| function toonRechterMenu(div,inhoudMenu) { document.getElementById("rechterMenuAll").innerHTML = inhoudMenu; } |
Dit werkt allemaal, alleen het probleem is de inhoud van de php-variabele $rechterMuisknop. Hij roept de javascript-functie niet aan.
De variabele $rechterMuisknop moet php zijn, omdat er variabele uit een taal-file moeten worden gehaald.
als ik er het volgende van maak
PHP:
1
| $rechterMuisknop = "<a href=\'test.php\'>$formGebruiker_btnWijzigDoorlaatlijstAdres_Caption</a><br>"; |
Dan gaat hij gewoon naar de pagina test.php als ik op de link klik.
Het probleem is dus de js-functie aanroepen in de link, zit hem in de quotes denk ik.
iemand een idee
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 26-01-2007 09:37 ]