Hackerspace in Friesland | www.frack.nl | Bezig met opzetten, help mee!
Lux.Architectuur | Van Dromen tot Wonen | www.Lux-a.nl
| [Folding@Home] Announce: Client monitor voor Linux (fci) | fci-1.8.4 | Fatal Error Group |
In de FAQ van dit forum staat precies uitgelegt wat Distributed Computering inhoud.battler schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 23:47:
Misschien dat je ook een beetje kan uitleggen wat het precies in houd voor de N00B's onder ons?
Ook kun je eens kijken op de onderstaande links:
http://wiki.dutchpowercows.org/index.php/BOINC
http://wiki.dutchpowercow...php/Distributed_Computing
http://wiki.dutchpowercows.org/index.php/Dutch_Power_Cows
@smoking:
Ik weet niet of het via VNU is gegaan. Er is een mail gestuurd door een redacteur van CID die vroeger zelf ook mee had gedaan aan DPC en inmiddels weer meedoet
[ Voor 14% gewijzigd door iisschots op 25-01-2007 23:56 ]
Ook leuk natuurlijkiisschots schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 23:54:
[...]
@smoking:
Ik weet niet of het via VNU is gegaan. Er is een mail gestuurd door een redacteur van CID die vroeger zelf ook mee had gedaan aan DPC en inmiddels weer meedoet
| [Folding@Home] Announce: Client monitor voor Linux (fci) | fci-1.8.4 | Fatal Error Group |
Maar publiciteit voor DPC is altijd goed. Dus 2 februari allemaal op tijd naar bed en je nette kleren aan de nieuwe koetjes goed helpen he
Toch maar eens een andere sig bedenken :P
Maar, erg leuk dat we de pers halen. Lees de CID meestal even bij mijn schoonvader. Staan niet echt wereldvreemde dingen, het meeste weet ik wel. Ben benieuwd naar het stuk
Ik weet alleen niet of de GoT-policy dat toelaat.
[ Voor 3% gewijzigd door CowArt op 26-01-2007 22:32 ]
ik zoeken, maar niet vinden. Waar sta je dan?Verwijderd schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 07:34:
offtopic:
Ik sta trouwens in de computeridee die nu uit is
Proud member of La Petite Cows Now graazing for Rosetta.
ok ik heb het gevonden. Je hebt dus geen enkele moeite met de meest ingrijpende veranderingen ten opzichte van XP.
ik zou eerder willen zeggen dat wij ook goed zijn om de omzet vanVNU te verhogen
Overigens heet die toko volgens mij niet meer VNU maar hebben ze zich een andere naam aangemeten..
Kuuke's Sterrenbeelden | 英俊的兔子
jop, ze heten nu VNU Business PublicationsKuuke schreef op zaterdag 27 januari 2007 @ 08:01:
[...]
ik zou eerder willen zeggen dat wij ook goed zijn om de omzet vanVNU te verhogen
Overigens heet die toko volgens mij niet meer VNU maar hebben ze zich een andere naam aangemeten..
klik
member of Los Alcoholicos ban dhmo
Verwijderd
En dat op mijn leeftijdSpacebull01 schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 23:57:
[...]
ok ik heb het gevonden. Je hebt dus geen enkele moeite met de meest ingrijpende veranderingen ten opzichte van XP.
Moet ik er wel bij vertellen dat hij mijn verhaal flink verdraaid heeft maar ach...
Wij hebben hem dan ook al Vista-loverboy genoemd op ons forumSpacebull01 schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 23:57:
[...]
Van klussen krijg je grijze haren
Verwijderd
Daar zijn t journalisten voor heVerwijderd schreef op zaterdag 27 januari 2007 @ 10:08:
[...]
En dat op mijn leeftijd![]()
Moet ik er wel bij vertellen dat hij mijn verhaal flink verdraaid heeft maar ach...
Komt het misschien in een latere versie. In het blad stond eens dat ze 3 weken vooruit werken.
Ik rij voor mijn plezier en ben niet op de vlucht.
Die kon ik vandaag nog niet in de winkel vinden.
Kuuke's Sterrenbeelden | 英俊的兔子
Verwijderd
Heb je er niet overheen gekekenKuuke schreef op zaterdag 03 februari 2007 @ 07:36:
Ik heb de electronische nummer 4 binnen: geen iisschots te vinden...
De pagina (http://computeridee.be/) rept ook over geen artikel ivm DC
le·vens·moe (bn.)
1.genoeg van het leven hebbend, het leven als een last beschouwend.
* ParaNoiMia rent even heel hard weg
bron
[ Voor 14% gewijzigd door AndriesLouw op 03-02-2007 10:58 . Reden: Linkje ]
Jij zegt het, ik..... ren met je meeParaNoiMia schreef op zaterdag 03 februari 2007 @ 10:48:
Misschien hebben ze zich bedacht, nadat de foto's ontwikkeld waren ?
* ParaNoiMia rent even heel hard weg
"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME
"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME
Verwijderd
Misschien een rare vraag, maar hebben ze bevestigd dat het in het eerstvolgende nummer zou staan, of heb je dat aangenomen?
Waarschijnlijk zal er wel iets geweest zijn met ruimte in het blad ofzo. Maar was wel fijn geweest dat ik dat van te voren had gehoord.
Het is verschoven naar een volgend blad, maar of het nummer 5 al was kon hij niet toezeggen.
http://www.divisionbrabant.nl
Ik ben eerder bang dat het tegenovergestelde gebeurdTotalmind schreef op woensdag 07 februari 2007 @ 14:19:
Goed plan, dan komt het er zeker in! Dan komt er wed ik zelfs een hele issue alleen daarover
Ik krijg niet een gratis nummer opgestuurd
[/offtopic]
Ach, ze zagen de introductie van Vista niet aankomen daar?iisschots schreef op dinsdag 06 februari 2007 @ 18:00:
Ik heb inmiddels contact gehad met de auteur van het artikel. Hij geeft te kennen dat doordat het blad vol stond van zaken omtrent vista en office 2007 er geen ruimte meer was voor het artikel over distributed computering.
Het is verschoven naar een volgend blad, maar of het nummer 5 al was kon hij niet toezeggen.
Ik wed dat er nooit meer een nieuwe uitgave komt, met Klungel op de redactie.Totalmind schreef op woensdag 07 februari 2007 @ 14:19:
Goed plan, dan komt het er zeker in! Dan komt er wed ik zelfs een hele issue alleen daarover