Toon posts:

HX08 & GTS2

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hi felas,

Jullie hebben waarsch. al gemerkt dat ik hier al meerdere posts heb geplaatst i.v.m. me nieuwe Hercules Prophet 2 Geforce2. Nou wil ik graag weten, of er meerdere tweakers zijn met deze kaart en Big-Tower (300W Voeding). Want ik begin me nu af te vragen of 't aan de voeding ligt ?

Ik had voorheen een V6600 Geforce, en no problems! Vreet een GTS2 meer stroom ?

• Chemist
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 07-11-2025
De GTS vreet juist minder stroom dan een Gforce 256 dus daar kan het niet aan liggen.

Just because I'm paranoid, doesn't mean they're not watching me

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:17
Precies, en wel de helft minder!
Dus daar ligt het niet aan.

Loopt je compie steeds vast dan?

Verwijderd

Topicstarter
Yeah, K7 500 op KA7 en al me GAMES crashen!!! URGH! :( En met met V6600 niet!?????

Enfin, ik ga 'm vanavond omruilen voor een V7700...kijken of deze beter werkt! Ik ben zowiezo ASUS fan... ;)

• Daan
Keep us informed!

Btw.. wat is je ICQ#?

Verwijderd

Topicstarter
Sowwy, no more icq. Dat ding is irritant bij het spelen van online games... :)

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 28-08 13:46
250watt voeding hier en geen vage dingen die ik aan stroomgebrek kan wijten ( GF2 ook ).
ICQ gewoon op N/A zetten tijdens het gamen :).

Flickr | Lego collectie

Verwijderd

Zeg .. een GeForce2 GTS lust wel degelijk veel stroom.

Hij is zuiniger per klokcycle. Maar omdat hij nu op 200 Mhz i.p.v. 120 loopt is het totaal toch weer bijna net zoveel ..

• Daan
He Cronik!

Zet je ICQ toch gewoon uit?
En die k*t uh-oh Teletubbies sound kun je ook uitschakelen...

Verwijderd

Dat d8 ik ook ja. Hij vreet dus wel degelijk meer stroom, maar een 300 Watt voeding moet het wel kunnen trekken tenzij je er een Athlon, 6 Hdd's en 4 cd-roms in hebt zitten :)

Verwijderd

Cronik:
Ik heb een K7V/V7700 combo draaien in een Aopen HX08 en loopt als een tierelier en perfect stabiel. De voeding in mijn HX08 is een Powerman 300-60GT en die voeding hebben naar mijn weten de meeste zo niet alle HX08'en.

Verwijderd

Topicstarter
Hi buddies! I'm a happy man!

Heb me Prophet 2 ingeruild voor een V7700... I'ma ASUS FAN!

Tja, alles ging perfect, althans al me games behalve StarLancer... drums please... gelijk bij de eerste Guns-Shots, BANG FAST LOPERTJE!!! Maar hij hing op me SOUND!

Toen dacht ik, Aha! Die ut Sound Blaster! Dus toen heb ik in de Options, Sound, 3d op NONE gezet, nu loopt het spel als een GEK!

Yeeeeeeeeeehaaaaaaaaaaaaaaaaa!!! eindelijk!

Nu weet ik niet of de Prophet 2 de oorzaak was, maar dit kaartje s ook vet, plus zit er een Smartmonitor op!

Verwijderd

Cronik: Goed te horen dat het nu naar wens loopt!
Pagina: 1