Toon posts:

Eigen setup menu maken

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo mensen!

Ben al ff aan het googlen geweest maar kom er niet uit. Ik heb een aantal freeware programmatjes die ik vaak gebruik, nu wil ik hier graag een eigen setup menu bijmaken voor op cd, waar ik aantal programma's kan aanvinken/uitvinken om te installeren. Ik ben niet zo'n ster in programmeren dus is hier ook een makkelijke optie voor? BVD

[damn was hier geregistreerd maar ben m'n ww en gebruikersnaam kwijt :( di's nieuwe]

• pkouwer
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-10-2025
al gekeken naar Inno Setup ?

Verwijderd

Topicstarter
euhmm nee... wat is het en wat doet het?

• pkouwer
zelf een setup maken zoals jij het wilt

Verwijderd

Topicstarter
Dat snap ik... maarja ik ben echt niet een ster in programmeren... ben nu al wat aan het prutsen met Wise Installation Studio.... maar delphi (toch een van de makkelijkste talen) beheers ik nog niet (benodigd voor Inno Setup)...

• pkouwer
je kunt IS gewoon gebruiken zonder programmeertalen. Eenvoudig exe toevoegen en klaar. Ga eerst maar eens even kijken/lezen

• Alex)
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 06-07 14:10
Als je toch al bezig bent met Wise, kun je net zo goed daarmee doorgaan. Probeer je een MSI te bakken of een WISE-setup?

We are shaping the future

• MadMarky
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

Delphi benodigd voor Inno Setup? Ik heb het in het verleden al eens gebruikt, er zijn eigenlijk geen makkelijkere pakketten te vinden. Alles staat goed uitgelegd en er staan overal voorbeelden bij, hoe wou je het nog anders? Ik kan dan wel Delphi, maar ik kan me niet herinneren dat ik dat gebruikt heb voor het aanmaken van een installer.

🖥️ | 🏎️ | 🚙

Pagina: 1