Toon posts:

Raar probleem met Sygate..:?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi, Ik heb thuis een netwerkje met 3 pc's.
pc 1 is server. Hier draait win98 op met sygate, www en ftp server. Draait allemaal leuk en aardig, internet delen gaat perfect en zo. Nu het probleem.
na een x aantal uur(en?) is pc1 (server) niet meer te bereiken, maar ik kan nog wel gewoon internetten op de andere pc's !!
dus met mijn internet verbinding is niks mis mee, alleen kan niemand meer inloggen op mijn ftp en is mijn ip niet meer te pingen, terwijl ik op de clients gewoon een goede verbinding heb !!

Wie kan me zeggen waar dit ligt en hoe ik dit kan verhelpen ??

Alvast bedankt !

Verwijderd

In een ander gerelateerd draadje heb ik het al genoemd, maar kijk eens met winipcfg wat je ip waarden zijn en de gateway waarden.

Ook wil het helpen nadat je Sygate hebt geinstaleerd, nogmaals je netwerk instellingen in te voeren , ondanks dat ze staan zoals je wilt. Sygate vernaggelt graag wat op de achtergrond. Desondanks is het een geweldig proggie..

• 4of9
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15-04 15:52
herstart de sygate service op de server en alles zou weer moeten werken...

De sygate service heeft nogal de neiging om er na een tijdje mee op te houden...

Aspirant Got Pappa Lid | De toekomst is niet meer wat het geweest is...

Verwijderd

3.1 of ook 4.x?

Ikzelf gebruik 3.1, die werkt (naar mijn mening) beter dan de 4.x aangezien ik vanaf de client de hele verbinding dicht kan gooien, dat is me nog niet gelukt met 4.x

Verwijderd

Topicstarter
Ik gebruik sygate 3.11

en ik heb een vast IP, en ik hoef de service ook niet te herstarten, want op mijn client pc's kan ik wel gewoon internetten en alles, dus het zou op zich nog moeten werken, vanmorgen wou ik even wat internetten op de server, en dat deed niet eens :?
Terwijl het op de andere weer perfect deed (die dus aan die server hangen)