Een paar dagen geleden is m'n voeding geknapt. Teruggestuurd en ik heb vandaag een nieuwe binnen. Het probleem is, met deze voeding krijg ik het systeem niet aan de praat. Alles zit er goed in, ik heb dat al meerdere keren nagelopen. Ik druk op de aanknop, de fans gaan draaien, de fans in de videokaart maken heel merkwaardig veel geluid, maar er komt geen beeld. Is toen de voeding is geknapt de videokaart meegenomen?
Deze voeding is 430 Watt van Antec. De vorige was een 500 Watt van Antec maar die had 2 videokaart-connectoren, en deze 430 Watt heeft er maar 1. Het ligt er dus niet aan dat deze voeding niet sterk genoeg is.
Verder mijn systeem:
- E6600
- GeForce 7950GX2
- 1GB DDR2
- P5NSLI van Asus
Wat moet ik doen, en als de videokaart inderdaad kapot is, kan ik dan mijn geld terugkrijgen voor de videokaart?
Alvast bedankt voor de reacties.
Deze voeding is 430 Watt van Antec. De vorige was een 500 Watt van Antec maar die had 2 videokaart-connectoren, en deze 430 Watt heeft er maar 1. Het ligt er dus niet aan dat deze voeding niet sterk genoeg is.
Verder mijn systeem:
- E6600
- GeForce 7950GX2
- 1GB DDR2
- P5NSLI van Asus
Wat moet ik doen, en als de videokaart inderdaad kapot is, kan ik dan mijn geld terugkrijgen voor de videokaart?
Alvast bedankt voor de reacties.