Upload probleem met PowerPost\newszilla

Pagina: 1
Acties:

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Topicstarter
Hoi,

Ik heb sinds een tijdje een probleem met uploaden met PowerPost, ik gebruik newszilla van xs4all en dat heeft tot op heden altijd prima gewerkt. Echter nu krijg ik constant de foutmelding Error Recieving Authentication Response (User) From Server. Nu heb ik alle instellingen goed staan, precies zoals toen ik begon met uploaden via powerpost. Heb tot nu toe al zo'n 40 uploads op m'n naam staan en dat ging allemaal via dezelfde instellingen als ik nu gebruik.
Ik heb het programma al een paar keer opnieuw gedownload maar dat heeft ook niet geholpen.

Ik heb hem nu zoverre aan de praat gekregen dat ik geen foutmelding krijg maar hij upload ook niet. De balkjes worden niet groter en de time remaining neemt steeds maar toe, zit nu al aan de 20.000 uur.

Iemand enig idee hoe dit op telossen is of iemand die hetzelfde heeft gehad?

Instellingen PowerPost
Server: newszilla.xs4all.nl
Poort: 119
Connections: 1

Zowel gebruikersnaam als wachtwoord zijn correct aangezien ik daarmee ook download, inlog op de xs4all site en via m'n modem verbinding maak.

Als ik het via de eweka account van een vriend probeer dan werkt het wel prima. Kan het dan aan de xs4all servers liggen?

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N