Olympus SP-550 UZ: 18x optische ultra zoom

Pagina: 1
Acties:
  • 73 views sinds 30-01-2008

• m.theloosen
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 29-01 08:47
Waar ik net op stuite was deze camera: http://www.dpreview.com/news/0701/07012507olympusp550uz.asp

Ben benieuwd wat jullie ervan vinden en wat jullie in het algemeen van dit soort camera's vinden. Ik heb nu een SP-500UZ. Maak graag een foto in een club achtige omgeving. Merk wel dat je de camera erg stil moet houden en dat ze nog vaak mislukken. Volgens mij maakt dee hogere iso waardes van dit toestel dit niet goed en krijg je nog meer ruis op je foto's. Dit is bij een DSLR camera denk ik toch minder.

Verwijderd

En je meent dat bij een dergelijke topictitel je een dergelijke post mag plaatsen? De volgende persoon die zoekt op deze camera krijgt een OP voor zijn kiezen zonder info met een vraag die best in een ander topic gesteld kan worden... Daarnaast is het een verkapte crosspost.

Welke digitale camera tussen de 250 en 500 euro? - deel 3
Fotografie in het donker

In de eerste kun je je vragen stellen over deze camera als je geen normale OP wilt maken en in de tweede ben je al aan het vragen welke camera je moet kiezen.

• m.theloosen
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 29-01 08:47
Ik vraag gewoon een mening over deze camera. Ben erg benieuwd wat mensen daarvan vinden of dat ze het weer een aftreksel vinden van... Gelukkig ben jij geen moderator zeg. Ik heb dit topic niet geopent om weer een specificatielijst te zien. Die kan ik ergens anders ook wel lezen. Probeer een discussie op te wekken rond deze camera. Ik vind je gekwek dan ook onnodig als je jezelf geen moderator mag noemen. Hoor het liever dan van die persoon zelf.

• YellowCube
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13:52

YellowCube

Wait...what?

Ik ben het wel met mig29 eens.

My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre and that I am therefore excused from saving the world

Dit topic is gesloten.