Toon posts:

Probleem met audio

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb problemen met het geluid op m'n laptop. Tot vandaag werkte het altijd prima maar nu krijg ik soms foutmeldingen. Bijvoorbeeld als ik windows media center gebruik, de normale bliepjes krijg ik wel te horen maar als ik de radio wil aanzetten krijg ik de volgende melding: "Er is geen audiohardware aanwezig of deze reageert niet", en dus geen geluid. Ook werkt het geluid niet in bijvoorbeeld VLC of BSplayer.

Als ik rechtsonderin klik op de volumeregeling krijg ik de volgende melding: "er zijn geen actieve mixerapparaten beschikbaar. Open het configuratiescherm als u mixerapparaten wilt installeren, klik op Printers en andere hardware en vervolgens op Hardware toevoegen".

Echter de hardware is wel geinstalleerd en andere geluiden doen het wel gewoon (bij het opstarten).

Weet iemand hoe ik dit op kan lossen?

Groeten Vincent

Verwijderd

start>confugiratiescherm>systeem>hardware>apparaatbeheer en dan je audiohardware uitschakelen en weer inschakelen dit heb ik ook gehad met mijn oude 466 mhz systeem en toen ik dat had gedaan deed het geluid het gewoon weer

Verwijderd

Topicstarter
ik heb m'n driver opnieuw geinstalleerd en hij werkt weer goed!