[MMORPG] Xenimus

Pagina: 1
Acties:
  • 233 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 201593

Topicstarter
Zat hier zo eens te kijken en zag nergens dit spel naar boven komen.

Het spel is online vanaf 1999 als ik het zo goed zeg. Je kunt het vinden op www.xenimus.com.

De eerste 2 weken dat je speelt is gratis daarna kost het spel 5$ per maand.

Ongeveer een 1000 mensen spelen het spel zo denk ik en ik zelf speel nu al 5 bijna 6 jaar. Echt grafisch mooi is het spel niet alleen de gameplay van dit spel is ontzettend snel !! daarom spreekt dit spel me nog steeds aan.

Bedoeling van het spel is natuurlijk level up gaan. Hoogste persoon in het spel is nu 65. Het maken van EXP is wel een tijd verslinded. Je moet namelijk altijd op dezelfde plekker dezelfde beesten dood maken. Doe dit veel uren achter elkaar en je gaat lvl up :)

Je hebt good side en evil side die natuurlijk weer tegen elkaar spelen.

Binnenkort als er mensen wat reacties op geven kan ik dit nog wel wat uitgebreider maken maar ik denk zelf dat niet echt veel mensen dit spel zal aanspreken.

Als je nog meer informatie wilt over het spel kun je ook op de Onofficiele forums terecht www.xentales.com .

Veel plezier als je het spel gaat spelen!! Mocht je hulp nodig hebben vraag dan naar Barthaleago !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Equalized
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 20-03-2021
Als je het 6 jaar speelt en het spel is al zo oud moet de gameplay wel extreem zijn! Ik vraag me af wat de gameplay zo leuk/verslavend maakt, ik neem aan dat het aantal mogelijkheden niet thát hoog zijn aangezien het uit 1999 komt.

sar·cas·me (het ~)
1. bittere, bijtende spot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seth_Chaos
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
De kans is echter groot dat op den duur de deuren van deze mmorpg sluiten als je eindelijk een beetje een noemenswaardig character hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 15-06 22:03

dommerick

is domm

gameplay snel? :z

Hoe kan dat nou uit de TS lees ik dat je al 5 jaar speelt. Maar ondertussen is het hoogste lvl 65? Dat is toch niet heel snel naar mijn mening :X

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seth_Chaos
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
dommerick schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 12:31:
gameplay snel? :z

Hoe kan dat nou uit de TS lees ik dat je al 5 jaar speelt. Maar ondertussen is het hoogste lvl 65? Dat is toch niet heel snel naar mijn mening :X
Gameplay heeft niks met lvlen te maken. Unreal tournament heeft hele snelle gamplay net als quake en daar komt het woord lvlen niet eens in voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick

dommerick

is domm

Seth_Chaos schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 13:23:
[...]

Gameplay heeft niks met lvlen te maken. Unreal tournament heeft hele snelle gamplay net als quake en daar komt het woord lvlen niet eens in voor.
Quake en Unreal tournament zijn toch ook geen rpg.... Een appel is ook geen peer....

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 201593

Topicstarter
nou als ik bijvoorbeeld wow speel en daarna xenimus ga spelen is er toch 1 heeeeel groot verschil. alles gaat veel sneller. lvle echter word na 60 toch heel moeilijk. je maakt ongever 2mil exp per uur en je moet dan 200mil hebben. vanaf 65 word het helemaal gekheid. 500mil per lvl vanaf dan. heh meeste mensen in het spel zitte rond de 40 a 50.

tis wel het proberen waard spel word zo eens in de maand eens geupdate. zou ook niet zo denken dat het spel snel zal verdwijnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick

dommerick

is domm

Ik ga het zeker eens proberen. Maar de snelle gameplay zit hem dan dus meer in het lopen etc? Want in de grind is er weinig sneller aan dan wow :)

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• privray
  • Registratie: Januari 2025
  • Laatst online: 06-01 21:22
Na jaren weer eens begonnen met dit spel en wat gaan googlen waardoor ik hier terecht kwam.

Het spel is nog steeds up and running, veel veranderd in de tussentijd, waaronder het levelen. In 5 dagen is mijn character van 50 (was hij al) naar 60.

Mocht er iemand het nog eens een kans willen geven, ik hop rond met Privray.

Barthelago als je dit leest, wellicht ken je mij als Dark Shadow :*)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gupfishy
  • Registratie: Maart 2023
  • Laatst online: 07:23
Zo dit is wel echt de "kick of the century" 😁
Pagina: 1