sony dvp-ns705v dvd-speler haperd

Pagina: 1
Acties:
  • 102 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• weetikveel!
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 16:27
Hallo,

ik heb sinds een paar maanden een 2e hands dvd speler gekocht.(2 jaar oud)

mooi ding met sacd en de hele mikmak.

maar sind kort blijft de dvd speler met het afspelen van films flink hangen ( tot wel 15 sec) en dan gaat hij weer verder.

nu heb ik hier een paar topics doorgelezen en denk nu dat de lens wel eens vuil zou kunnen zijn.

de mensen waar ik hem bij heb opgehaald roken volgens mij als een gek want de dvd speler,afstandsbedienig en gebruiksaanwijzingen stonken echt verschrikkelijk.

ook is mij opgevallen dat hij een klein piepje in het loopwerk heeft.

zou ik alles eens goed moeten schoonmaken met een wattenstaafje en alcohol en daarna het loopwerk met een heel klein beetje lagervet insmeren?

weetikveel!

• heracles
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-12-2024
weetikveel! schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 17:43:
Hallo,

ik heb sinds een paar maanden een 2e hands dvd speler gekocht.(2 jaar oud)

mooi ding met sacd en de hele mikmak.

maar sind kort blijft de dvd speler met het afspelen van films flink hangen ( tot wel 15 sec) en dan gaat hij weer verder.

nu heb ik hier een paar topics doorgelezen en denk nu dat de lens wel eens vuil zou kunnen zijn.

de mensen waar ik hem bij heb opgehaald roken volgens mij als een gek want de dvd speler,afstandsbedienig en gebruiksaanwijzingen stonken echt verschrikkelijk.

ook is mij opgevallen dat hij een klein piepje in het loopwerk heeft.

zou ik alles eens goed moeten schoonmaken met een wattenstaafje en alcohol en daarna het loopwerk met een heel klein beetje lagervet insmeren?
Zou eerst maar eens proberen de lens met een lenscleaner-cd oid schoon te maken. Dit is een cd met borsteltjes aan de onderkant, paar keer laten afspelen.

• weetikveel!
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 16:27
nou liever niet, ik heb al meerdere malen gelezen dat dit de lens beschadigd.
sommigen spelers deden daarna nauwelijks of niets meer, ik weet natuurlijk niet of dat per schoonmaak cd verschild maar ik neem liever geen risico. ;)

weetikveel!

• JAHRASTAFARI
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 07-02 09:09
Probeer het eens met een wattenstokje....