Wat ongeveer de bedoeling is, is dat als ik met Winamp (v. 5.32) muziek luister, dat dat over allebij de geluidskaarten gestuurd word. Ik heb een 2 geluidskaarten,
- Trust (CMI8738)
- Onboard AC'97
(en draai Windows XP professional)
In Winamp zelf kan ik maar 1 device tegelijk kiezen, dat is dus niet de bedoeling...
Ik heb al verschillende topics op GoT gezien, maar daarbij gaat het bijna elke keer over verschillende geluidskaarten, verschillende outputs. Op Google is ook bijna niks te vinden. Is het mogelijk of moet ik alsnog met een simpel splittertje werken (wat ik eigenlijk niet wil
) Misschien door een plugin van Winamp of een ver weggestopte instelling van XP?
- Trust (CMI8738)
- Onboard AC'97
(en draai Windows XP professional)
In Winamp zelf kan ik maar 1 device tegelijk kiezen, dat is dus niet de bedoeling...
Ik heb al verschillende topics op GoT gezien, maar daarbij gaat het bijna elke keer over verschillende geluidskaarten, verschillende outputs. Op Google is ook bijna niks te vinden. Is het mogelijk of moet ik alsnog met een simpel splittertje werken (wat ik eigenlijk niet wil
[ Voor 42% gewijzigd door royco_100 op 25-01-2007 16:56 . Reden: startpost aangevuld ]