Ik zit hier met een probleem. Voor school moet ik bepaalde dingen inleveren voor het vak Engels. Heb ik keurig op tijd gedaan via de mail. Ik had de papieren ingescanned en even later via Outlook de deur uitgedaan. Daarna de kladjes in de prullenmand gegooid en van een welverdiende vakantie genoten. Nu kwam ik vandaag die man van Engels tegen en vroeg ik of hij het had ontvangen omdat hij het een en ander moet aftekenen. Dat bleek niet het geval te zijn en hij zei dat zijn HD gecrashed was. Op zich geen probleem zou je denken maar de schijf van Traguardo heeft het ook begeven. Daarom kon ik niet meer bij C:/ en is alles weg. Betreffende schijf is onderweg naar de fabriek voor een nieuw exemplaar.
Nu rest de vraag of ik het wel of niet heb ingeleverd. Ik kan niet meer aan het bestand komen dus de enige manier is dat hij nog in mijn mailserver staat. Omdat ik via Outlook verstuur kan ik volgens mij het bericht nergens meer bekijken, of weet iemand misschien iets anders. En zijn er ook nog andere manierne om aan te tonen dat ik het verzonden heb (nee PHP scripts heb ik weinig aan).
Nu rest de vraag of ik het wel of niet heb ingeleverd. Ik kan niet meer aan het bestand komen dus de enige manier is dat hij nog in mijn mailserver staat. Omdat ik via Outlook verstuur kan ik volgens mij het bericht nergens meer bekijken, of weet iemand misschien iets anders. En zijn er ook nog andere manierne om aan te tonen dat ik het verzonden heb (nee PHP scripts heb ik weinig aan).
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)