Iemand toch wel?
ik hoorde zoiets als: "leg hem in de vriezer"
kan dat?
ik hoorde zoiets als: "leg hem in de vriezer"
kan dat?
Verwijderd
gewoon een blue orb kopen en erop zetten!
cooler is niet zo moeilijk om eraf te halen.
zit die te vast?? stop je kaart in een zak en leg het in de vriezer, zo kun je de cooler er gemakkelijker afhalen!
cooler is niet zo moeilijk om eraf te halen.
zit die te vast?? stop je kaart in een zak en leg het in de vriezer, zo kun je de cooler er gemakkelijker afhalen!
die van mij maakte ook een herrie (was een beetje kapot) Ben er mee naar een elektozaak gegaan en een nieuwe gevraagd met dezelfde afmetingen. Kreeg een sunon 40mm 12V DC en die hoor ik gewoon niet , BEEEETER
-
Verwijderd
Ik heb een creative geforce 2 mx, ddr, oem gekocht en daar zat geen standaard hs op! Dus heb ik er maar een flinke Socket7 koeler op gezet! (van ouwe K6-III) Ook heb ik een iets kleinere socket 7 koeler genomen en aan stukken gezaagd voor ramsinkjes. Het heeft in elk geval veel opgeleverd, kijk maar naar mijn grafiekjes op http://users.pandora.be/cutie , onder projecten
Verwijderd
Ik krijg woensdag mijn Blue Orbje. Het enige probleem is het verwijderen van de oude, maar daar heb ik al een oplossing voor gevonden... 
Greetz
Greetz
Verwijderd
Hoe krijg je de standaard koeler van een Asus V6800 eraf.
Ik heb de pennetjes keurig naar boven gekregen maar toen zat de koeler nog steeds muurvast. Heb echt wel wat kracht gezet maar durfde niet verder te gaan ( bang voor pijn in de portomonee)
Ik wil de standaard koeler vervangen door een blue orb. Na een paar rondjes F1 2000, geeft smartdoctor een temp aan van 70 graden en daar wordt je niet echt vrolijk van.
Heb ik iets over het hoofd gezien?
Ik heb de pennetjes keurig naar boven gekregen maar toen zat de koeler nog steeds muurvast. Heb echt wel wat kracht gezet maar durfde niet verder te gaan ( bang voor pijn in de portomonee)
Ik wil de standaard koeler vervangen door een blue orb. Na een paar rondjes F1 2000, geeft smartdoctor een temp aan van 70 graden en daar wordt je niet echt vrolijk van.
Heb ik iets over het hoofd gezien?
Sommigen worden echt nooit wat heh,.. bang om je koelblokkie van je videokaart af te halen... damn.. steek er toch gewoon een dikke schroevendraaier tussen en hoppa!, echt tjonge jonge men durft tegenwoordig ook nix meer. Meestal zitten ze vacuum omdat de hittepasta gesmolten is en een luchtvrije situatie heeft gecreeerd tussen koelblok en core. Probeer daarom het koelblok wat te draaien en er eventueel af te schuiven. Muurvast zitten ze echt niet, dus een beetje extra kracht kan ook geen kwaad.
Waarom zijn er toch ook weer mensen die het zweet op hun voorhoofd krijgen bij het zien van een core-temperatuur van 70 graden... Weet je wel hoe belachelijk wijnig dat is?, zo'n chip kan echt wel meer hebben dus zal heus niet stuk gaan. Veel videokaarten kunnen makkelijk boven de 100graden komen dus wees aub gerust!...
Doet me echt weer denken aan zo'n verhaal over een gozer uit me klas die begon te flippen toen zijn Athlon de 70 graden passeerde terwijl ikzelf gewoon ff heb getest hoe heet zoiets kan worden.(gewoon zonder fan boven de 100 graden gebeurde nix) Van testen leer je!, niemand durft meer wat lijkt het wel. Hoelang is het geleden dat ik een soldeerbout tegen de core van een draaiende celeron heb gehouden om te kijken of ik em stuk kon krijgen???
(btw, ik kreeg em niet stuk.... <- vind je het gek dat ik me erger aan gasten die bang worden van een graad of 70)
Waarom zijn er toch ook weer mensen die het zweet op hun voorhoofd krijgen bij het zien van een core-temperatuur van 70 graden... Weet je wel hoe belachelijk wijnig dat is?, zo'n chip kan echt wel meer hebben dus zal heus niet stuk gaan. Veel videokaarten kunnen makkelijk boven de 100graden komen dus wees aub gerust!...
Doet me echt weer denken aan zo'n verhaal over een gozer uit me klas die begon te flippen toen zijn Athlon de 70 graden passeerde terwijl ikzelf gewoon ff heb getest hoe heet zoiets kan worden.(gewoon zonder fan boven de 100 graden gebeurde nix) Van testen leer je!, niemand durft meer wat lijkt het wel. Hoelang is het geleden dat ik een soldeerbout tegen de core van een draaiende celeron heb gehouden om te kijken of ik em stuk kon krijgen???
(btw, ik kreeg em niet stuk.... <- vind je het gek dat ik me erger aan gasten die bang worden van een graad of 70)
Oke jij bent wel erg Radicaal!Op maandag 05 februari 2001 04:29 schreef BruT@LysT het volgende:
Van testen leer je!, niemand durft meer wat lijkt het wel. Hoelang is het geleden dat ik een soldeerbout tegen de core van een draaiende celeron heb gehouden om te kijken of ik em stuk kon krijgen???
maar ik heb de koeler van mijn oude tnt 1 er ook afgesloopt, maar toen nam ik dus ook de helft van mijn CORE MEE!!! ja, dat is nu een maanlandschap! Hij doet het nog wel, maar ik wil dat niet nog een keer!!!
BTW, waar haal ik een blue orb? bij OC'shop?
Ja bij de OC shop.
Ik ga hem binnenkort ook bestellen + 4 heatsinkies.
De BlueOrb is inderdaad een geweldig ding, ik heb 'm net binnen gekregen, samen met 5 heatsinks van 4,- p.s. De heatsinkies stellen niks voor, aan beide zijkanten staan pinnetjes, en daar tussenin is het ding gewoon leeg. Het maakte voor de memory van m'n G2MX maar 5MHz verschil.Op maandag 05 februari 2001 11:31 schreef -[=SARGE=]- het volgende:
Als je dus toch de core-heatsink van je MSI over hebt, kun je die beter op de memchips gooien, al dan niet met een zaagje in vier stukjes gezaagd. Dat ding koelt véél beter, want de pinnetjes staan nog geen 3 mm van mekaar af.
Just my 2 cents...
"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR
Heb een tijdje geleden de standaard koeler van mijn GeForce (CL Annihilator Pro) afgesloopt, maar eerst wel een uitgebreide how-to guide opgezocht. Ging best makkelijk. Lijmresten gingen moeilijker. Grote socket 7 cooler erop, en klaar. Best simpel eigenlijk.
Jag
Jag
Verwijderd
ik snap dit niet,
met allemaal tweakproggies, zoals geforcetweakutility, en coolbits.reg, krijg ik mijn hercules prophet II GTS 64 mb DDR gemakkelijk op 250/415, en ik ben niet verder gegaan nog, kan vast wel
maar ik merk er geen fuck van in benchmarks, maar dat zal mijn cpu bottleneck wel zijn... (ik teste alles op 1280*1024@32 in q3 @ highquality)
in 3d mark2k scheelde het me maar 100 marks ( die ook te laag is die score: 3300 (TOCh?)) dus 200/333 >> 3200 punten
250/420 >> 3300 punten
werkt mijn proggie niet? (dan werken ze allemaal niet dus) of is mijn cpu de bottleneck en heb ik een geweldige oc kaart op de kop getikt? ik gebruik namelijk geen blue orb ofzo, gewoon standaard stuff
met allemaal tweakproggies, zoals geforcetweakutility, en coolbits.reg, krijg ik mijn hercules prophet II GTS 64 mb DDR gemakkelijk op 250/415, en ik ben niet verder gegaan nog, kan vast wel
maar ik merk er geen fuck van in benchmarks, maar dat zal mijn cpu bottleneck wel zijn... (ik teste alles op 1280*1024@32 in q3 @ highquality)
in 3d mark2k scheelde het me maar 100 marks ( die ook te laag is die score: 3300 (TOCh?)) dus 200/333 >> 3200 punten
250/420 >> 3300 punten
werkt mijn proggie niet? (dan werken ze allemaal niet dus) of is mijn cpu de bottleneck en heb ik een geweldige oc kaart op de kop getikt? ik gebruik namelijk geen blue orb ofzo, gewoon standaard stuff
Verwijderd
ik heb een 2 oude 486 headsink in 4e gezaagd .. de achtstukjes op m'n ram geplakt (GF SDR) werkt prima ..
wat is het verschil met die headsinks / memsinks van de OC-shop van 4 gulden per stuk..?
oke , de koeler is van mijn tnt ultra kaart af, alleen nu heb ik een nieuwe, maar hoe plak ik die erop?
als ik lijm op die heatsink moet gaan smeren..dan is ie niet plat meer, en maakt ie niet goed contact!
(heb ik gemerkt, hij moet nu 10 mhz naar beneden!)
als ik lijm op die heatsink moet gaan smeren..dan is ie niet plat meer, en maakt ie niet goed contact!
(heb ik gemerkt, hij moet nu 10 mhz naar beneden!)
Pagina: 1