Beste mensen,
mijn probleem is het volgende:
Als ik Windows XP Home Edition opnieuw probeer te installeren, dan gebeurt er het volgende:
Ik stop de cd in de computer, en ik boot vanaf die cd
Dan vraagt ie of ik Windows XP opnieuw wil installeren, dus ik druk op ENTER
Dan selecteer ik mijn schrijf en dan druk ik dat ik deze ook wil formatteren.
Vervolgens gaat de computer de schrijf formatteren, en daarna kopieert ie de Windows XP installatie bestanden naar de doelmap (zal wel c:\WINDOWS zijn).
Oké tot zover gaat het goed.
Na het kopieren van de Windows XP installatiebestanden start de computer opnieuw op, en begint hij aan het installeren van Windows. Maar dan krijg ik dus soms de melding dat sommige randapparatuur niet aan de Windows Logo test voldoet (ik heb al meldingen van de Battery, Kernel audio-echoapparatuur en dergelijke gehad, meestal had het iets te maken met audio).
Dan kan je dus kiezen of je verder wilt met installeren, dat doe ik dan. Als de installatie klaar is dan start de computer weer opnieuw op en dan laad ie dat balkje onder het Windows XP logo en dan zegt de computer dat hij weer opnieuw de setup start.
Soms krijg ik ook BSOD's. Stopcodes oa: 0x00000024, 0x000000ea
heeft iemand misschien een idee wat ik nog kan doen?
mvg govert
mijn probleem is het volgende:
Als ik Windows XP Home Edition opnieuw probeer te installeren, dan gebeurt er het volgende:
Ik stop de cd in de computer, en ik boot vanaf die cd
Dan vraagt ie of ik Windows XP opnieuw wil installeren, dus ik druk op ENTER
Dan selecteer ik mijn schrijf en dan druk ik dat ik deze ook wil formatteren.
Vervolgens gaat de computer de schrijf formatteren, en daarna kopieert ie de Windows XP installatie bestanden naar de doelmap (zal wel c:\WINDOWS zijn).
Oké tot zover gaat het goed.
Na het kopieren van de Windows XP installatiebestanden start de computer opnieuw op, en begint hij aan het installeren van Windows. Maar dan krijg ik dus soms de melding dat sommige randapparatuur niet aan de Windows Logo test voldoet (ik heb al meldingen van de Battery, Kernel audio-echoapparatuur en dergelijke gehad, meestal had het iets te maken met audio).
Dan kan je dus kiezen of je verder wilt met installeren, dat doe ik dan. Als de installatie klaar is dan start de computer weer opnieuw op en dan laad ie dat balkje onder het Windows XP logo en dan zegt de computer dat hij weer opnieuw de setup start.
Soms krijg ik ook BSOD's. Stopcodes oa: 0x00000024, 0x000000ea
heeft iemand misschien een idee wat ik nog kan doen?
mvg govert
[ Voor 2% gewijzigd door Verwijderd op 25-01-2007 15:38 . Reden: onvolledigheid ]