[VISTA] windows-host service rundll32 werkt niet meer

Pagina: 1
Acties:
  • 130 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• programfile
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online
Ik kon sinds maandag vista bestellen, dus heb ik 6 Vista home premium versies besteld.
vandaag binnen gekregen, maar loop tegen een probleem aan.
Los van dat ik de nforce chipset handmatig moest installeren omdat er geen vista drivers op de website stonden heb ik nog een vervelend probleem.
Moederbord is trouwens Asrock AM2NF3-VSTA.

Elke keer als windows start krijg ik een melding: Windows-hostproces (rundll32) werkt niet meer.
ik heb alle hardware van goede drivers voorzien, maar houd het probleem, ik heb al contact gehad met asrock en zelfs de "expert of vista" kan hier geen antwoord op geven.

iemand een idee?

• maartena
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09-2025
Wat voor andere third party software heb je geinstalleerd naast het OS en de drivers? Het kan net zo goed een simpele shareware applicatie zijn die deze error veroorzaakt.

Doen alle 6 PC's hetzelfde, en hebben ze alle 6 dezelfde hardware?

En wat moet je in hemelsnaam met 6 Home Premium versies terwijl Home Premium niet kan inloggen op een Domain? Of heb je er zes gekocht voor een thuis situatie? :)

"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
maartena schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 17:45:
Wat voor andere third party software heb je geinstalleerd naast het OS en de drivers? Het kan net zo goed een simpele shareware applicatie zijn die deze error veroorzaakt.
Zoals Nero, bijvoorbeeld :)

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

• maartena
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09-2025
Dat was een COM-Surrogate error of iets dergelijks. Maar ik kan me goed voorstellen dat er pakketten zijn die niet goed werken onder Vista en van een update nodig hebben, en bij het draaien ervan een error geven. (Of wellicht alleen af en toen of random errors genereren omdat 99% van het programma wel werkt).

In ieder geval is wat meer info van de TS nodig. :)

"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik