Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.
Verwijderd
Database in access maken asp page eraanhangen en dan wel handmatig invoeren.
duurt ff maar heb je wel het overzicht wat je wilt.
duurt ff maar heb je wel het overzicht wat je wilt.
download winamp 3
Hosting (100 MB Harddisk, 1 GB Traffic, 5 POP, MySQL, PHP voor € 3,60 per maand)
dat MPEG Audio Collection begint er wel een beetje op te lijken wat ik bedoel, maar dat is het toch ook weer net niet 
Wat de mogelijkheden van Winamp 3 zijn heb ik nog niet naar gekeken, maar ik wil dus eigenlijk een lijst maken, op net zon'n manier dat je die ook in Napster ziet, en dan moet je oook kunnen sorteren e nzoeken
ik denk idd dat Access hiervoor de beste oplossing is .....*typ typ*
Wat de mogelijkheden van Winamp 3 zijn heb ik nog niet naar gekeken, maar ik wil dus eigenlijk een lijst maken, op net zon'n manier dat je die ook in Napster ziet, en dan moet je oook kunnen sorteren e nzoeken
ik denk idd dat Access hiervoor de beste oplossing is .....*typ typ*
Misschien staat hier iets tussen?
Als je ermee ophoudt wat er in het hier en nu is te vergelijken met wat je zou willen dat er was, kun je beginnen met genieten van wat er is. - Cheri Huber
Kijk hier eens naar:
www.mp3-explorer.com
Geweldig programma. Houdt op basis van de ID-tag een volledige database bij. 'k heb nog niks beters gevonden. (En geen tikwerk:z)
www.mp3-explorer.com
Geweldig programma. Houdt op basis van de ID-tag een volledige database bij. 'k heb nog niks beters gevonden. (En geen tikwerk:z)
dat MP3 Explorer is idd een heel handig proggie!
alleen hoe krijg ik het voor elkaar om meerdere cd-rom's in te voeren?? (nummer van cd hoeft er niet perse bij)
als ik scan op mijn cd-rom drive, en daarna een andere cd erin doe, is ie de eerste cd weer vergeten|:(
[edit]
oja en hij geeft bij mij nergens de size van de mp3
{/edit]
als ik scan op mijn cd-rom drive, en daarna een andere cd erin doe, is ie de eerste cd weer vergeten|:(
[edit]
oja en hij geeft bij mij nergens de size van de mp3
{/edit]
Advanced MP3 Catalog, alleen de ...../...... is er nog niet (hint hint)
Pagina: 1