Toon posts:

Vergaderruimte software

Pagina: 1
Acties:
  • 116 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik zoek een software pakket waarmee we de vergaderingen in ons bedrijf kunnen plannen

Op dit moment hebben we een excel sheet waar we we alle vergaderingen bijhouden.
Zoals welke zaal, materiaal die aanwezig moet zijn, hoeveel personen etc..

Het bijhouden hiervan kost ons veel tijd. Zodra je een bepaalde vergadering voor een heel jaar heb gepland dan moet je 2 dagen later dezelfde planning weer veranderen omdat de datums zijn veranderd zijn.

Hopelijkkan iemand mij hiermee helpen

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 24-06 21:28

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Openbare agenda in je Outlook?

Wat had je zelf al gezocht, bedacht, gevonden?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Verwijderd

misscien is het een idee een publieke agena in exchange aan te maken????

beheer via outklook

• 2bmws
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16-07-2025
Je hebt dus facitillity management software nodig, zoek hier eens op

Bijvoorbeeld http://www.famas.nl/

[ Voor 26% gewijzigd door 2bmws op 25-01-2007 13:53 ]

Time is an illusion, Lunchtime doubly so

Verwijderd

Topicstarter
zelf haden we dit gevonden
http://www.bis.nl/3pcd-on...mWizard_NL_0605%20BIS.ppt
(LET OP is een powerpoint presentatie)

Alleen vinden we de displays die je bij de kamers kan hangen een beetje teveel van het goeie.

Ze hebben hier besloten om vergaderingen niet via outlook te plannen/registeren.

Verwijderd

Wij hebben zo'n eenvoudig reserveringen-systeem, waardoor het wijzigen van die jaarlijkse vergaderingen eenvoudig kinderspl wordt. Kijk eens op www.famas.nl (producten FAME-software)

• Arthas
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 10-07 20:56
Exchange server, gekoppeld met Outlook. Werkt perfect, als iedereen tenminste zn agenda bijhoudt. Je kunt zo ook bijvoorbeeld zien of niet iemand toevallig al iets gepland heeft op dat tijdstip.
Vergaderruimtes kunnen als onderdeel worden opgenomen in de centrale agenda. Doordat de vergaderruimte een contact is geworden, kun je een adres toevoegen.

Een vergadering wordt vervolgens uitgenodigd, met onderwerp en materiaal e.d. via e-mail.

Makkelijker kan haast niet.

"A person ignorant of the possibility of failure can be a halfbrick in the path of the bicycle of history" - Terry Pratchett

Pagina: 1