DuoVox geeft niet een ingesprekstoon

Pagina: 1
Acties:

• winux
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 27-11 21:30
Ik heb een DuoVox op een NT1 kastje gemonteerd en op elke poort 1 nummer geprogrammeerd.

Als ik nu het ene nummer bel gaat hij netjes over en neem ik op.
Bel ik vervolgens hetzelfde nummer, zou dan dus in gesprek moeten geven, maar gaat telefoon aan bellers kant gewoon over en lijkt het dat er niet wordt opgenomen.

Zorg ik dat alle twee de nummers aant bellen zijn, krijg ik wel een ingesprekstoon.

Dit ligt mijn inziens aan het feit dat er 2 lijnen beschikbaar zijn vanaf het NT1 kastje.
Maar als ik desbetreffend nummer bel zou hij hem toch ingesprek moeten geven?

Wie heeft dit probleem ook weleens gehad of wie weet de oplossing?

Verwijderd

winux schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 12:51:
Ik heb een DuoVox op een NT1 kastje gemonteerd en op elke poort 1 nummer geprogrammeerd.

Als ik nu het ene nummer bel gaat hij netjes over en neem ik op.
Bel ik vervolgens hetzelfde nummer, zou dan dus in gesprek moeten geven, maar gaat telefoon aan bellers kant gewoon over en lijkt het dat er niet wordt opgenomen.

Zorg ik dat alle twee de nummers aant bellen zijn, krijg ik wel een ingesprekstoon.

Dit ligt mijn inziens aan het feit dat er 2 lijnen beschikbaar zijn vanaf het NT1 kastje.
Maar als ik desbetreffend nummer bel zou hij hem toch ingesprek moeten geven?

Wie heeft dit probleem ook weleens gehad of wie weet de oplossing?
Misschien staat wisselgesprek op de telefoonpoorten aan? Hoor je pieptonen in de hoorn van de telefoon aan de Duovox als je hetzelfde nummer voor de tweede keer belt?

• winux
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 27-11 21:30
Nee, die krijg ik niet te horen. Daar dacht ik in eerste instantie ook aan.
Iemand nog ander idee?