Toon posts:

Windows XP Setup starten met bluetooth toetsenbord??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal!

Ik was van plan om Windows XP opnieuw te installeren. Ik had dus de dvd in de drive gedaan en opnieuw gestart. Op gegeven moment krijg je dus de melding dat je een toets moet drukken om de setup op te starten. Ik heb dus een bluetooth toetsenbord en dat werkt dus alleen als je windows opgestart hebt en niet daarvoor.
Mijn vraag is nu dus ook Hoe moet ik de setup binnen komen ???? Iemand een idee??

BVD

• ThunderNet
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17:54

ThunderNet

Flits!

Verwijderd schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 12:14:
Hallo allemaal!

Ik was van plan om Windows XP opnieuw te installeren. Ik had dus de dvd in de drive gedaan en opnieuw gestart. Op gegeven moment krijg je dus de melding dat je een toets moet drukken om de setup op te starten. Ik heb dus een bluetooth toetsenbord en dat werkt dus alleen als je windows opgestart hebt en niet daarvoor.
Mijn vraag is nu dus ook Hoe moet ik de setup binnen komen ???? Iemand een idee??

BVD
Kijk even in je bios, of je hier een optie hebt voor Bluetooth legacy support :)

Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?

Verwijderd

Topicstarter
Maar hoe kom ik de bios binnen met datzelfde bluetooth toetsenbord ;) ;)
Dat is nou net het probleem dat toetsenbord doet het pas zodra XP opgestart is.

• ThunderNet
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17:54

ThunderNet

Flits!

Verwijderd schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 12:18:
Maar hoe kom ik de bios binnen met datzelfde bluetooth toetsenbord ;) ;)
Dat is nou net het probleem dat toetsenbord doet het pas zodra XP opgestart is.
Door even een gewoon toetsenbord te pakken? ;)

Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?

Verwijderd

Topicstarter
Hahhah ja als ik die had had ik dat allang gedaan.

De oude heb ik net weg gedaan verder nie bij nagedacht dat ik die ooit nog nodig zou hebben.

Maar zo lukt het dus niet neem ik aan

Verwijderd

Is een goede les dan :P Bewaar altijd een standaard toetsenbord en muis....

Is vast nog wel iemand in je omgeving die je dat ff kan lenen toch?

Verwijderd

altijd een ps/2 toetsenbord bijhouden! Ik heb 2 jaar geleden nog een computer gehad waar je zelfs geen usb toetsenbord kon gebruiken in de bios/installatie, terwijl usb toch goed ingeburgerd is.

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:36
Verwijderd schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 12:20:
Hahhah ja als ik die had had ik dat allang gedaan.

De oude heb ik net weg gedaan verder nie bij nagedacht dat ik die ooit nog nodig zou hebben.

Maar zo lukt het dus niet neem ik aan
Heb je het alwel geprobeerd dan ? Want USB Legacy support staat tijdens de POST altíjd aan en je zou dus gewoon met een USB keyboard in de bios moeten kunnen komen.

Verwijderd

Topicstarter
Ja met een USB toetsenbord wel, maar ik heb een Bluetooth toetsenbord en daar werkt het dus niet mee.

• maartena
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09-2025
Ik heb een USB draadloos keyboard en muis, en dat werkt prima in de BIOS en in setup screens.

De topicstarter heeft slechts 1 optie: Van iemand een PS/2 keyboard lenen, of er zelf eentje kopen. Desnoods vraag je op je werk ofzo of je een oude mag meenemen, ik heb gisteren een stuk of 15 toetsenborden die 10+ jaar oud waren in de vuilbak gekieperd hiero. :D

"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik

• Siebolt
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 24-02 12:01
wat voor een toetsenbord heb je dan? Bij de logitech mx900 zit nl een ps2 draadje waarmee je gewoon kunt herinstaleren zonder dat er problemen zijn. Ik weet niet hoe dat bij jou zit.
Pagina: 1