Outlook 2003: verborgen email Postvak UIT

Pagina: 1
Acties:

• kw_nl
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23:51
Ik heb een probleem met Outlook 2003. Ik heb een bericht gekregen waar een ontvangstbevestiging werd gevraagd. Ik heb netjes het bericht bevestigd (het is van een bekende). Maar nu heb ik een probleem, de bevestiging wil niet worden verstuurd omdat ik nog een oud account als standaard had staan. Nu wil ik deze bevestiging verwijderen zodat het niet meer wordt verstuurt, maar ik kan hem nergens vinden in mijn postvak uit. Hoe kan ik dit bericht verwijderen?

XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Hoe weet je dan dat Outlook uberhaupt een ontvangstbevestiging wilt versturen?

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Verwijderd

Een werkende account als standaard instellen en kiezen voor verzenden/ontvangen of evt outlook opnieuw opstarten?

• kw_nl
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23:51
Nog even voor de duidelijkheid, ik heb alle accounts eruit gehaald en Outlook opnieuw opgestart in de hoop dat alle te verzenden items dan weg zijn. Dit hielp helaas ook niet.

Het oude account was van planet maar daar ben ik geen lid meer van. Er staat nu een werkende maar die pakt hij niet.

Ik weet dat het een ontvangstbevestiging is omdat ik het nogmaals heb gedaan, nu staat er dus:
2 berichten te verzenden, terwijl Postvak UIT leeg is.

XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Nogal foute omweg: het ding probeert blijkbaar te versturen naar een bepaalde smtp server. Zeg smtp.x.nl. Tegenwoordig zit je bij een andere provider, dus smtp.y.nl

Check welk IP-adres smtp.y.nl heeft en voeg dat IP adres onder de noemer smtp.x.nl toe in je hosts file. Laat de mail versturen en haal je hosts file weer leeg.

Niet mooi, niet structureel maar wel een quick&dirty oplossing.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)