Toon posts:

welke lenzen bij 400 D Canon

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
als geld niet echt een probleem is welke lenzen zouden jullie mij adviseren bij de 400D?
ik heb reeds een 70-300 DO en een 50mm 1.8
maak voornamelijk foto's van de kinderen en natuur

bedankt alvast
willem

• mithras
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Daar is een mooi centraal topic voor waar je je vraag kwijt kan: Het grote Canonmount-objectieven-topic V5.0.

Daarnaast is je vraag nogal karig. Als je in bovengenoemd topic je vraag nogmaals stelt, kan je beter wél een budget aangeven (of zijn lenzen van 5000,- ook geen probleem ;) ) en zeggen wat je graag wil. Natuur en kinderen zijn vrij verschillende onderwerpen, dus wil je graag een lichtsterke lens, juist een vlijmscherpe lens? Een groot bereik, nog een prime? En in welke range? 12-24, 18-70, 70-200? Zo kan niemand je helpen ;)

/edit: welke lenzen bij je 400D wtf :X anders leer je wél wat van YC:
YellowCube schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 08:37:
zoals een aantal mensen boven mij ook al zeggen
Het grote Canonmount-objectieven-topic V5.0

dat had je met een klein beetje zoeken ook wel kunnen vinden.

[ Voor 88% gewijzigd door mithras op 25-01-2007 11:09 ]

• ThomasW
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17:54

Verwijderd

@ willemm: het opnieuw aanmaken van een gesloten topic mag hier niet. je zult het moeten doen met de daar gegeven info en even verder moeten zoeken dan je neus lang is. ;)

• YellowCube
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13:52

YellowCube

Wait...what?

zoals hierboven aangegeven. Wanneer een topic gesloten wordt, is het niet de bedoeling gewoon een nieuw topic aan te maken.

Mocht je het hier niet mee eens zijn, dan kun je via mail of DM contact opnemen met mij of één van de andere moderators. Voor meer informatie:
FG Algemene policy
Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier!

My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre and that I am therefore excused from saving the world

Dit topic is gesloten.