Toon posts:

[FCP] Problemen met booten na installatie

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi!

Ik heb vandaag geprobeerd FCP 5.1 (UB) te installeren op mijn MBP, dat lukt ook maar zodra ik het programma wil opstarten dan gebeurt er niks!
Hij begint even te springen in de dock waarna hij er direct weer uit gaat. Als ik het wederom probeer dan komt ie niet eens te voorschijn in de dock.

Wat doe ik fout? Of beter gezegd, wat moet ik doen om hem wel draaiende te maken? Weet iemand dat?

Ik snap hier werkelijk geen **** van...

HELP AUB! :'( :'(

• tonyisgaaf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
De standaard oplossing: maak even een extra gebruiker aan, log uit, log aan met de nieuwe gebruiker en kijk of het dan wel werkt: zo ja, dan ligt het aan de preferences van FCP in je "normale" account en kun je die maar beter deleten. Zo niet, dan is je FCP installatie f*&^%p up en kun je maar beter FCP opnieuw installeren. (Weet niet of de installer ook als deinstall script werkt, gok van wel).

NL Weerradar widget Euro Stocks widget Brandstofprijzen widget voor 's Dashboard

Verwijderd

Topicstarter
Ik had dit al een tijdje terug geprobeerd... Geen resultaat. Hij heeft nog niet eens preferences files aan kunnen maken! dus ik kan die moeilijk deleten!
Ook heb ik FCP opnieuw geprobeerd te installeren. Geen succes. Het blijft hetzelfde!

Ik snap er geen moer van.

• tonyisgaaf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Omdat je helaas niet veel info geeft over wat je reeds hebt gedaan, nog maar een paar vragen/suggesties:
  • Software Update gedraaid?
  • Support pagina bezocht?
  • De update (5.1.2) geïnstalleerd?

NL Weerradar widget Euro Stocks widget Brandstofprijzen widget voor 's Dashboard

Verwijderd

Topicstarter
Dan zal ik nog even wat informatie geven wat ik allemaal gedaan heb:

- Software updates (ook 5.1.2)
- Zit nu ook op de Discussion board van Apple...
- Ik heb m verscheidene malen gereinstalled...
- Ingelogd onder een andere usernaam (zowel gebruiker als admin)
- Een fix voor FCP4.5 HD geprobeerd... (sudo update_prebinding -root / -force)

Dat is het wel zo'n beetje. Het lukt nog steeds niet...

• Mikey NL
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 07-02 14:00
Start anders het programma Console (staat onder hulpprogramma's) en kijk of daar foutmeldingen gegeven worden als je FCP start.

Verwijderd

Topicstarter
Na een komplete reinstall van osx en daarna FCP werkt hij wel!

Het duurde ff, maar dan heb je ook wat!
Bedankt iedereen die me wou helpen!
Pagina: 1