Goedendag, ik heb een ibm 6656 (type hg2) aangeschaft. een erg fijn scherm.

Toen ik deze aansloot werkte alles naar behoren, mooie beeldweergave. top. niks mis mee.
Dit scherm heeft een portrait functie waarvoor je het scherm kan draaien. Alleen draaide het beeld niet mee. Ik heb even gezocht op google en kwam terecht bij pivot software.
na dit geinstalleerd te hebben werkte het scherm niet meer en ging op zwart.
Ik meteen het programma weer verwijderd, opnieuw aangesloten en.. we hebben weer beeld... helaas, na het boot menu gezien te hebben, kreeg ik de melding:
''ínput signal
out of range''
Het moet dus ergens in xp software matig zitten, want de boot en het compaq logo zijn gewoon te zien, daarna krijg je deze melding pas te zien.
Ik heb nog gezocht naar drivers voor het scherm op de site van ibm/lenovo.
dit was wat ik vond:
''T560 15.0-inch TFT LCD Flat Panel Monitor (6656) - Files''
ik heb het geinstalleerd maar zonder resultaat.
Kan iemand mij mischien helpen.

Toen ik deze aansloot werkte alles naar behoren, mooie beeldweergave. top. niks mis mee.
Dit scherm heeft een portrait functie waarvoor je het scherm kan draaien. Alleen draaide het beeld niet mee. Ik heb even gezocht op google en kwam terecht bij pivot software.
na dit geinstalleerd te hebben werkte het scherm niet meer en ging op zwart.
Ik meteen het programma weer verwijderd, opnieuw aangesloten en.. we hebben weer beeld... helaas, na het boot menu gezien te hebben, kreeg ik de melding:
''ínput signal
out of range''
Het moet dus ergens in xp software matig zitten, want de boot en het compaq logo zijn gewoon te zien, daarna krijg je deze melding pas te zien.
Ik heb nog gezocht naar drivers voor het scherm op de site van ibm/lenovo.
dit was wat ik vond:
''T560 15.0-inch TFT LCD Flat Panel Monitor (6656) - Files''
ik heb het geinstalleerd maar zonder resultaat.
Kan iemand mij mischien helpen.
[ Voor 9% gewijzigd door musiqman op 25-01-2007 10:54 ]