Ik heb een externe USB HD aangesloten op mijn PC, maar na het installeren van een programma staat er in apparaatbeheer een groen vraagteken bij USB-controlllers (zie pic). Weet iemand wat dit betekent?
[ Voor 31% gewijzigd door TommyGun op 25-01-2007 09:56 ]
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Hoe vind ik een specifieke driver voor m'n USB device? Ik snap het ook niet zo goed, ik had al problemen met die externe HD, maar ik had een workaround die werkte en in apparaatbeheer werd ook niks aangegeven, maar nadat ik een programma had geinstalleerd kreeg ik regelmatig blauwe schermen , meestal bij het afsluiten van windows of als ik op het systray icoontje klikte voor hardware ontkoppelen. Nu lijkt alles wel te werken, zolang ik van dat icoontje afblijf.BtM909 schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 10:06:
Wat concreet dus betekent: ja, je kan je device zeer waarschijnlijk gebruiken, omdat Windows een generieke driver heeft kunnen vinden en gebruiken. Wil je better safe than sorry zijn, dan kan je het beste op zoek naar een specifieke driver voor je USB device
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
Welk merk is je externe HD?Verwijderd schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 10:49:
Ok, sorry, dat wist ik niet, ik ben nog nieuw hier. En ik heb gekeken op de site van de leverancier, maar volgens mij zijn er voor m'n externe HD geen drivers beschikbaar. Maar het kan ook zijn dat ik het niet goed gezien heb, want ik snap er ook nog niet zoveel van. Het is dus misschien beter om het topic te verplaatsen naar het hardware forum, ik zal zo'n verzoek indienen. Bedankt!
This USB external hard drive is "plug-and-play" in Windows ME, 2000, or XP, and no additional drivers are needed.
Lekker zijn is een gave :)
Ja, dat dacht ik dus ook, maar hoe komt het dan dat ik dat groene vraagteken nu zie? Dat geeft toch aan dat er verschillende drivers aanwezig zijn? Het is trouwens gebeurt nadat ik Acronis True Image had geinstalleerd, omdat ik een disk image van mijn c:\ schijf wilde maken.BtM909 schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 11:08:
http://support.wdc.com/do...asp?cxml=n&pid=18&swid=38
Je zou geen driver nodig moeten hebben voor Windows ME
[...]
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 25-01-2007 11:29 ]
Lekker zijn is een gave :)
Ja, ik kan de schijf benaderen, maar ik vertrouw het niet helemaal. Ik wil er een diskimage van mijn c:\ drive naartoe schrijven, maar als de installatie niet deugt, is die diskimage misschien niet betrouwbaar en kan ik em straks niet terugzetten.lordspacie schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 11:12:
Kan je de schijf benaderen? Zo jah doe dan niks zo niet ga dan pas op zoek naar verdere drivers.
Dont fix something if it aint broken.
Ik bedoel dit:lordspacie schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 11:18:
Op dat schermpje staat ie toch maar 1 keer? En zollang het groen is zou ik er niks aan doen
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq