I was born intelligent - education ruined me
theoretisch wel, maar heeft toch geen zin?
kan je net zo goed bestaande screenshot via paintshop pro ofzo upscalen...
de kwaliteit wordt namelijk niets beter
Insured by MAFIA - You hit me, we hit you!!!
Ik stel dan mijn scherm gewoon in op 1600x1200 waarna hij gaat pannen. Maar bij 2048x1536 is het bij mijn videokaart op. Moet je eerst aangeven dat je resoluties die niet door het scherm ondersteund worden wilt weergeven.
Plaatjes niet nee, maar alles wat gerenderd wordt wel.DaRoot schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 01:39:
theoretisch wel, maar heeft toch geen zin?
[ Voor 79% gewijzigd door |sWORDs| op 25-01-2007 01:44 ]
Te Koop:24 Core Intel Upgradeset
Nooit beter dan de resolutie die je op dat moment draait.|sWORDs| schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 01:39:
Ik stel dan mijn scherm gewoon in op 1600x1200 waarna hij gaat pannen. Maar bij 2048x1536 is het bij mijn videokaart op. Moet je eerst aangeven dat je resoluties die niet door het scherm ondersteund worden wilt weergeven.
[...]
Plaatjes niet nee, maar alles wat gerenderd wordt wel.
Thanks voor jullie replies!
Ik bedoel niet dat ik het scherm dat ik op dat moment zie, in een grotere resolutie wil hebben. Maar dat ik een screenshot wil hebben van meer dan dat er op mijn scherm te zien is.
Zou dat ook mogelijk zijn? Zo ja, hoe?
Ik bedoel niet dat ik het scherm dat ik op dat moment zie, in een grotere resolutie wil hebben. Maar dat ik een screenshot wil hebben van meer dan dat er op mijn scherm te zien is.
Zou dat ook mogelijk zijn? Zo ja, hoe?
zou beetje onlogisch zijn he? meer dan op je scherm te zien is..
zoals wel genoemd inderdaad als je desktop kan "pannen" maar verder niet echt
zoals wel genoemd inderdaad als je desktop kan "pannen" maar verder niet echt
Dit is gewoon niet mogelijk. Een screenshot is een shot van je screen. That's it. No fuzzy magic extra informatie... alleen dat.
tja... je scherm op zo hoog mogelijke resolutie gooien dan maar... of softwarematig met photoshop oid proberen resolutie te verhogen en toch details te verscherpen..
Met een X-server icm RDP/VNC zou je iets kunnen proberen. Al hoewel de resolutie van RDP al snel op houdt. Onder GNU/Linux met X.org kan ik iig een soort van virtuele server spawnen en daar applicaties in draaien. Ik bepaal dan zelf met -geometry welke resolutie.
Inkoopacties - HENK terug! - Megabit
It is a war here, so be a general!
http://www.tech-recipes.com/windows_games_tips650.html
http://www.gamedev.net/reference/programming/features/sshot/
Vooral die 2e is interessant, want het kan blijkbaar wel. Alleen weet ik neit hoe ik zijn source code draaiend moet krijgen.. En ik denk niet dat het mogelijk is om die te gebruiken bij een programma of game.
http://www.gamedev.net/reference/programming/features/sshot/
Vooral die 2e is interessant, want het kan blijkbaar wel. Alleen weet ik neit hoe ik zijn source code draaiend moet krijgen.. En ik denk niet dat het mogelijk is om die te gebruiken bij een programma of game.
Ik zat er pas ook aan te denken, het zou op zich mogelijk moeten zijn, hoewel het spel het dan ingebouwd moet hebben denk ik.
Wat je dan doet is het opslaan van data over waar alles staat, waarna het spel het op hetzelfde moment, of op een ander moment, in de gewenste resolutie uitgebreid gaat renderen met 6xAA en 16xAS.
Wat je dan doet is het opslaan van data over waar alles staat, waarna het spel het op hetzelfde moment, of op een ander moment, in de gewenste resolutie uitgebreid gaat renderen met 6xAA en 16xAS.
Ik zit hier nu ook mee, ik zou een screenshot willen maken van een Flash applicatie die een diagram bevat die op mijn 1400x1050 scherm al gauw 10x scrollen (zowel verticaal als horizontaal) groot is.
Dus ik zou een IE of Firefox scherm willen hebben van 10000x10000 en daar een screenshot van maken, zodat het leesbaar af te drukken is (op A2 ofzo).
Ik heb begrepen dat dit met Linux (Ubuntu) zo te realiseren is (X windows en dan een resolutie definieren die groter dan het scherm is). Echter om hier nu een speciale Linux installatie voor te gaan doen gaat me net iets te ver.
Dus ik zou een IE of Firefox scherm willen hebben van 10000x10000 en daar een screenshot van maken, zodat het leesbaar af te drukken is (op A2 ofzo).
Ik heb begrepen dat dit met Linux (Ubuntu) zo te realiseren is (X windows en dan een resolutie definieren die groter dan het scherm is). Echter om hier nu een speciale Linux installatie voor te gaan doen gaat me net iets te ver.
Verwijderd
Niet echt veel ervaring mee maar snagit kan vensters met scrollbalken (geen idee of het met direct3d applicaties kan, dacht het niet) capturen: http://www.techsmith.com/snagit/capture.asp
Heb alleen geen idee hoe je een window kunt resizen in Windows anders dan de maximale resolutie.
Heb alleen geen idee hoe je een window kunt resizen in Windows anders dan de maximale resolutie.
Pagina: 1