Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• XippIX
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Ik kwam op internet een filmpje tegen van Microsoft waarin ze hun diensten aanprijzen. Ik zag op deze site een filmpje over een wekkerklok met digitale weer informatie. Je ziet dus op de klok hoeveel graden het is, wat het weer buiten is, etc etc.

Na enig research kwam ik terecht op de site van de fabrikant. en deze voor de engelstalige versie (waar het product op staat) Dit werkt samen met de dienst MSN-Direct van Microsoft helaas is dit nog niet werken in Nederland, en alleen in de USA en Canada.

Ik heb toen even verder gezocht en kwam bij het volgende product uit:
http://www.ubergizmo.com/...the_weather.html#comments
Zover ik hieruit kon opmaken staat deze niet met internet in verbinding en is dit niet echt uitgebreid.

Mijn vragen aan jullie zijn:
- kennen jullie een soort gelijk product wat al in Nederland verkrijgbaar is?
- MSN Direct, komt dit snel in Nederland?
- Zal het product van Oregon hier ook gaan werken?
- Hebben jullie andere ideeen/mogelijkheden om zoiets werkend te maken?

Ik ben benieuwd naar jullie reacties!

• XippIX
  • Niet online
iemand een idee? O+

• XippIX
  • Niet online
kick ... :(

• Speedy-Andre
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20:44

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Ten eerste zou ik dit bericht naar een andere rubriek kicken en ten tweede kan msn niet zomaar een FM frequentie in NL regelen voor dit soort services :/
Uit je bericht kon ik pas na lang zoeken opmaken dat je het over een weerstation hebt die FM signalen kan ontvangen voor weer-updates :z

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, Atlantic Explorer V3 200l coil. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW met standaard radiatoren

• roborobbie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 26-10 19:17
smartassmode aan:

Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/icon_hand.gif dit handje bovenaan alle got topics is om te kicken/reporten.. smartassmode uit.

ontopic: ik wacht al jaren op een wekker/cd/radio/weerstation die me op een vriendelijke manier wekt en kan vertellen wie er op msn zitten. tevens verteld of ik een warme trui aan moet trekken en de recente files meld.. liefst nog afhankelijk van het weer de senseo danwel de smoothiemaker aanzet..

kunnen we hier wel eens gaan ontwikkelen..

just because i rock, it doesn't mean i'm made of stone

• Eggy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-05-2023

Eggy

Goo goo g'joob

Dit lijkt me inderdaad niet helemaal geschikt voor PSGG?

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.