Hoe vervang ik de harde schijf van de nieuwe VAIO's en kan ik merken zoals Hitachi, Maxtor, Seagate daarin plaatsen. Bedankt guys!
Verwijderd
Sony Vaio's hebben standaard hitachi harde schijven, maar je kan er alles indouwen wat je maar wil (zolang 't een 2,5" schijf betreft of course).
Gewoon vijsjes onderaan eruit halen, deksel eraf, hdd eruit, nieuwe erin en klaar. Piece of cake
Gewoon vijsjes onderaan eruit halen, deksel eraf, hdd eruit, nieuwe erin en klaar. Piece of cake
Let er alleen wel op of je schijf Pata of Sata is. Het zou namelijk erg jammer zijn als jij al een leuke sata schijf heb gehaald en je laptop blijkt pata te hebben.
Behalve dit keinie puntje kun je gewoon de schijf vervangen van de laptop, dit moet echt geen enkel probleem opleveren
Behalve dit keinie puntje kun je gewoon de schijf vervangen van de laptop, dit moet echt geen enkel probleem opleveren
7400 Wp op het dak
pata /sata bedoel je:)theodouma schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 12:59:
Let er alleen wel op of je schijf Pata of Sata is. Het zou namelijk erg jammer zijn als jij al een leuke sata schijf heb gehaald en je laptop blijkt sata te hebben.
you had me at EHLO
offtopic:
veranderd
veranderd
7400 Wp op het dak