Toon posts:

Pc wil geen netwerkverbinding maken

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit met het volgende probleem.
Ik ben voor iemand een pc opnieuw aan het installeren, het gaat om een packerd bell (I MEDIA 6903 VL)
Drivers etc. zijn allemaal geinstalleerd en nu wil de computer geen verbinding met het netwerk/internet maken.
Hij geeft gelijk al aan dat er geen netwerkkabel is aangesloten, ook brand het lampje niet bij de kabelingang.
Tijdens het opstarten, brandt dit lampje wel totdat hij windows gaat laden.
Als ik de Duplex mode verander van Auto negotation, naar 1 van de andere mogelijkheden, vindt hij de kabel wel en brandt het lichtje ook, maar geen van de mogelijkheden geeft internet.
Ik heb toen even geprobeerd, om de computer direct achter de modem te zetten, dit had ook geen effect.
Toen heb ik er maar een andere netwerkkaart erin gezet, maar deze geeft hetzelfde probleem, hoewel bij deze kaart het lampje wel telkens brandt.
Ik ben nu al 2 avonden bezig, om te zoeken waar het probleem zit, snap er echt helemaal niks meer van.
Alles geprobeerd pc==>pc met de juiste kabel geen effect, ip-adressen kloppen allemaal.
Internet heeft altijd gewerkt, ik heb hem niet met de packerd bell cd geinstalleerd, maar dat moet niet uitmaken.

De netwerkkabel, die ik gebruik, wordt gewoon door mijn pc gebruikt en dit werkt allemaal goed.
Zie ik ergens iets over het hoofd?

Verwijderd

Topicstarter
Net even gebeld, packard bell herstel cd kan hij niet meer vinden, dus ik kan ook niet zien of hij dan wel werkt.