Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Feature] Pagina-title opzoeken van devtrack-links

Pagina: 1
Acties:
  • 56 views sinds 30-01-2008

• Yoeri
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

Yoeri

O+ Joyce O+

Topicstarter
(overleden)
Lijkt me op zich soms wel handig dat, als je "http://devtrack.tweakers.net/view.php?id=985" post, dat automatisch Devtrack: 0000985: Nieuwslinks tussen andere zoekresultaten zetten in dsp-search wordt

Kijkje in de redactiekeuken van Tweakers.net
22 dec: Onze reputatie hooghouden
20 dec: Acht fouten

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Het enige wat ik als probleem zie is dat niet alle links door iedereen gepost mogen worden, en aangezien we geen link tussen t.net en devtrack hebben, en dus niet kunnen zien of iemand zo'n link mag posten.. naja, je snapt het probleem wel :P

Al zou het wel voor de 'openbare' versie van devtrack kunnen, maar dan zou dat linkje van je dus al niet gaan werken :+

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Dat probleem heb je toch ook als je GoT-links toevoegt naar een topic dat iemand niet mag zien? Jij kan hier heerlijk url's naar HH-topics spammen en die krijgen ook netjes de juiste naam mee, maar ik mag vervolgens niet de inhoud zien. Datzelfde lijkt me te gelden voor Devtrack-url's.

Daarnaast, net zoals voor het linken naar besloten topics en forums geldt ook voor Devtrack-url's dat je ermee moet oppassen en dat het niet altijd zinvol of handig is om dergelijke url's te geven.

• moto-moi

moto-moi

ja, maar ik kan ook bij HH, jij niet, als jij links post naar HH dan worden deze niet geparsed ;)

Een klein verschil, maar wel belangrijk in dit geval :)

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Ik zou devtrack.tweakers.net eens toe kunnen voegen aan de title-resolver; een linkje zou er dan zo uit komen te zien:

0000985: Nieuwslinks tussen andere zoekresultaten zetten in dsp-search - Mantis

Eventueel met wat instellingsmogelijkheden zou ik ook wel een prefix daarbij kunnen klussen en eventueel dat " - Mantis" weg kunnen slopen.

Intentionally left blank

• moto-moi

moto-moi

Owja, die functie hebben we ook nog, nouja, in dat geval: doen imo :)

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Bad news: je moet ingelogd zijn op devtrack om issues te kunnen bekijken. De title-resolver doet vanaf de server een request, en onze server is logischerwijs niet ingelogd :P

Ik vind de toegevoegde waarde van het 'mooi maken' van dergelijke links te weinig om de moeite te rechtvaardigen om de titel uit de devtrack DB te halen...

Dus helaas pindakaas

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.