Een paar maten van me hebben een Call of Duty server opgezet die je kan bereiken via een programma die ze zelf gemaakt hebben.
In deze programmamoet je ten eerste aangeven waar het spel zich bevind , verder gaat deze zodra je op connect drukt zelf een VPN verbinding aanmaken.
Verbinding wordt dan aangemaakt en als ik bij mn netwerk kijk werkt deze normaal.
Maar ik kan verder niets
Na een paar seconden krijg ik de volgende melding van het programma (dus niet van Vista):
Fout bij verbinden van Lanparty VPN
Controleer kabels,router en instellingen van Windows en/of router
De connection logfile wordt nu geopend
En dan krijg ik mn logfile en ik zie dit staan:
Verbinding maken met LanParty@Home...
Gebruikersnaam en wachtwoord controleren...
Uw computer wordt in het netwerk geregistreerd...
Verbinding gemaakt met LanParty@Home
Opdracht voltooid.
Ik zie dan dat ik gewoon verbonden ben, maar verder gebeurt er niets.
Vind het wel erg vaag dat het programma aangeef dat de verbinding mislukt is terwijl de logfile aangeeft dat dit wel gelukt is
Ik kan trouwens pingen naar een interne IP adres van de server net zoals de externeIP adres.
Iemand enig idee wat er hier fout gaat??
Ik heb trouwens in mn router de poort 1723 TCP geopend en heb ik windows al geprobeerd om het zelfde te doen met de firewall uit. Steeds de zelfde melding
In deze programmamoet je ten eerste aangeven waar het spel zich bevind , verder gaat deze zodra je op connect drukt zelf een VPN verbinding aanmaken.
Verbinding wordt dan aangemaakt en als ik bij mn netwerk kijk werkt deze normaal.
Maar ik kan verder niets
Na een paar seconden krijg ik de volgende melding van het programma (dus niet van Vista):
Fout bij verbinden van Lanparty VPN
Controleer kabels,router en instellingen van Windows en/of router
De connection logfile wordt nu geopend
En dan krijg ik mn logfile en ik zie dit staan:
Gebruikersnaam en wachtwoord controleren...
Uw computer wordt in het netwerk geregistreerd...
Verbinding gemaakt met LanParty@Home
Opdracht voltooid.
Ik zie dan dat ik gewoon verbonden ben, maar verder gebeurt er niets.
Vind het wel erg vaag dat het programma aangeef dat de verbinding mislukt is terwijl de logfile aangeeft dat dit wel gelukt is
Ik kan trouwens pingen naar een interne IP adres van de server net zoals de externeIP adres.
Iemand enig idee wat er hier fout gaat??
Ik heb trouwens in mn router de poort 1723 TCP geopend en heb ik windows al geprobeerd om het zelfde te doen met de firewall uit. Steeds de zelfde melding