beste 108mbits usb 2.0 adaptor voor 35 euro?

Pagina: 1
Acties:

• YoghurtO_o
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 20-07-2024
hoi,

voor het eerst heb ik een wireless router gekocht, een of andere 108mbits router van trust(niet het beste merk maar hij was voor 30 euro dus mooi meegenomen)

nu zoek ik een adaptortje die ook echt 108mbits, een usb 2.0 adaptortje het liefst(ik heb geen plek meer op mijn an8 32x voor pci kaart) de 35 euro of minder. moet wel goed zijn met goede beveiliging etc. ik heb al het een en ander opgezocht en ben de Netgear 108 Mbps Wireless USB 2.0 Adapter tegengekomen, maar ik heb gelezen dat deze niet echt 108mbits haalt. is dit zo? en welke adaptor adviseren jullie mij?

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 01:58
http://tweakers.net/price...Field=prijs&orderSort=asc

Of anders tweedehands, vraag & aanbod of marktplaats?

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:27

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

titel edit.
Volgende keer graag normaal ABN gebruiken in je titel.

Tijd voor een nieuwe sig..

Verwijderd

De 108Mbps snelheid is puur een theoretische snelheid die in de praktijk bij lange na niet gehaald wordt.

In praktijk zal je met een hele goede verbinding misschien 30/35 Mbps halen en niets meer. Zeker omdat het hier om trust gaat vraag ik me af of je ook maar 1 Mbps meer haalt dan met de 54Mbps versie.

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 01:58
Verwijderd schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 15:49:
De 108Mbps snelheid is puur een theoretische snelheid die in de praktijk bij lange na niet gehaald wordt.

In praktijk zal je met een hele goede verbinding misschien 30/35 Mbps halen en niets meer. Zeker omdat het hier om trust gaat vraag ik me af of je ook maar 1 Mbps meer haalt dan met de 54Mbps versie.
Waarom niet? De chipset is zelfde als andere 108mbps adapters. Als je een goede verbinding hebt kom je heus wel hoger dan 1mbps hoor. ;)

Ik zit hier trouwens met een 11mbps PCI kaartje met een Waveplus chipset (WP1200) en haal 600Kb/sec via de buurman met Low/Very low verbinding. :P

• YoghurtO_o
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 20-07-2024
ik heb uiteindelijk voor deze gekozen
http://www.zercom.nl/inde...&c=152&f=1&h=1&s=1&a=4940

ongeveer 30 euro na ophalen, ze hadden er eentje op voorraad en de rest haal ik deze week nog op. bedankt iedereen

en volgens mij moet die trust 108mb wel halen LAN, maar ook al haalt ie 54mp voor 30 euro is het zeker niet slecht
Pagina: 1