Toon posts:

[XP] CTRL- ALT probleempje *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een probleem in Windows XP, met name in WORD en explorer.
Als ik aan documenten werk of url`s wil intikken worden er vaak woorden samengevoegd of herhaald, of gewist.

Wanneer ik dan op CTRL-ALT druk houdt dit op, totdat ik opnieuw opstart en dan moet ik opnieuw die toetscombinatie gebruiken. iemand enig idee hoe ik mijn probleem structureel kan verhelpen?

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 24-01-2007 21:02 ]

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Hoebedoelje? Heb je een voorbeeld?
En natuurlijk belangrijk: welk OS heb je eigenlijk. Windows 98 of XP ;) Lees wat dat betreft a.j.b. Windows Clients - Policy even door. (Net als je soortgelijke topics in elk subforum waar je post even wilt lezen voor je een topic start :) )

Structureel: ik zou beginnen met het kijken of het niet gewoon een vies of kapot toetsenbord is.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
Ik dacht zelf ook eerst aan een vies of kapot toetsenbord, maar als ik CTRL-ALT indruk ben heb ik de problemen dus niet meer.....totdat ik Windows XP opnieuw opstart en dan begint het feest weer van voor af aan. Kopiëren van woorden als ik een document aan het maken ben, of samenvoegen, of knippen....

• Black Hawk
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 05-03 19:56
staat er niet per ongeluk een toetscombinatie aan voor het switchen tussen taalinstellingen?
(in XP) Configuratiescherm - Landinstellingen - tabblad Talen - knop Details - knop Toetsinstellingen

Wie nooit tijd heeft, kan er niet mee omgaan.

• _trickster_
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 13:47
Als in word je tekst word overschreven met nieuwe tekst i.p.v opgeschoven staat meestal Insert aan.

Dat is dat knopje op je toetsenbord, mischien bedoel je dat ?
probeer het eens zou ik zeggen