HTML Programma voor afspelen MP3 MÉT shuffle functie!

Pagina: 1
Acties:
  • 136 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Whiskey48
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 14:45
Weet iemand een HTML player waarmee ik op een website mp3tjes kan afspelen, met een shuffle functie.

De naam is voldoende, de rest zoek ik zelf wel uit! ... Ik zou het echt super vinden!

Bedankt!

• Setragasj
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-12 11:33

Setragasj

is using radars to communicate

met enkel html ga je dat niet bereiken gozer...

<Typ een persoonlijk bericht>

• Whiskey48
hmm, dat is jammer. ... Met PHP zou dit wel kunnen?

• dev10
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15:11
Meestal word er javascript gebruikt voor zulk soort grapjes.

Ik twijfel trouwens of dit topic wel een lang leven heeft, aangaande de policy.

• Setragasj
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-12 11:33

Setragasj

is using radars to communicate

Daarmee zou je wel een database kunnen aansturen met al je songs of een dir uitlezen en die doorsturen naar bijvoorbeeld flash. Daar kun je wel mooie mp3 spelers mee maken :)

<Typ een persoonlijk bericht>

• Whiskey48
Ah prima, flash heb ik voor school een keer geleerd. (paar jaartjes terug maar misschien weet haal ik het wel boven).

... dit is toch wel policy? .. .ik wil alleen weten hoe ik zou kunnen shuffelen ... niemand hoeft een website voor me te bouwen oid, ik kan toch zelf ook wel knutselen???

• Pkunk
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 02-11 10:08
html kan geen mp3 afspelen, dus dat gaat sowiso niets worden. Je kan wel een html pagina maken met daarin een mp3 speler (windows media player, een flash mp3 player, etc..) en die dan een playlist laten afspelen. Windows media player kan je bijvoorbeeld helemaal kaal strippen en dan zelf knoppen maken die je aanstuurt met javascript.
Als je een beetje met xml kan werken zou je op die manier ook de playlist random kunnen maken (random nodes eruit halen). Of het allemaal zo functioneel is betwijfel ik. kan je beter gewoon windows media player oid gebruiken waar al een shuffle optie op zit.

Hallo met Tim

• Whiskey48
Timlog schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 21:00:
html kan geen mp3 afspelen, dus dat gaat sowiso niets worden. Je kan wel een html pagina maken met daarin een mp3 speler (windows media player, een flash mp3 player, etc..) en die dan een playlist laten afspelen. Windows media player kan je bijvoorbeeld helemaal kaal strippen en dan zelf knoppen maken die je aanstuurt met javascript.
Als je een beetje met xml kan werken zou je op die manier ook de playlist random kunnen maken (random nodes eruit halen). Of het allemaal zo functioneel is betwijfel ik. kan je beter gewoon windows media player oid gebruiken waar al een shuffle optie op zit.
Daar zit volgens mij geen shufflefunctie op :( ... ik heb al heel het internet afgezocht maar kan geen shuffleoptie vinden.

Anders ga ik wel even pielen met flash

• Borizz
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 24-09 20:59
Jinzora is volgens mij precies wat je zoekt. Je kan er heel je mp3 collectie online mee beluisteren als je een webserver hebt met php. De mp3 albums, tracks, playlists kunnen dan in winamp geopend worden of met de flashplayer afgespeeld worden.

If I can't fix it, it ain't broken.

• Whiskey48
Borizz schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 21:11:
Jinzora is volgens mij precies wat je zoekt. Je kan er heel je mp3 collectie online mee beluisteren als je een webserver hebt met php. De mp3 albums, tracks, playlists kunnen dan in winamp geopend worden of met de flashplayer afgespeeld worden.
wow! ... dat ziet er netjes uit idd! TOP! Dankjewel, ik ga het even uitproberen
Pagina: 1