Toon posts:

Asus Z96J

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

ik ben nieuw op dit forum, ben hier toevallig terecht gekomen toen ik vandaag op zoek was naar een laptop die aan mijn wensen voldeed. Mijn oog viel eerst op een Asus G1, maar zoals jullie hier al weten, is die nog niet echt beschikbaar. Ik keek verder en kwam dan de Zepto 6615WD tegen, die aan alle eisen voldeed, maar het prijskaartje was net iets te hoog vond ik.

Toen ik verderzocht kwam ik uiteindelijk op de Asus Z96J, een zelfsamengestelde dus...
Hier zijn de specs die ik gekozen heb:
  • Installation: Hardware and Windows Software Install
  • Warranty: Standard Warranty
  • CPU: Core 2 Duo T7200 2.0 GHz 64Bit 4M 667
  • RAM: Kingston 2GB DDR-2 667 SODIMM (2X1024)
  • HD: Hitachi Travelstar 7K100 80GB 7200rpm S-ATA
  • Internal Wireless Card: Intel® PRO/Wireless 3945 Tri-mode 802.11a/b/g
  • Arctic Silver 5 Thermal Compound
  • Color: Original Color: Silver
  • Operating System: Windows XP Home CD
  • Display: 15.4" WSXGA 1680X1050 Color Shine
  • GPU: ATI Mobility X1600 256MB PCI Express
  • Optical Drive: 8 x DVD-RW Dual Layer Super Multi
  • Bluetooth: Built-in Internal Bluetooth
  • Webcam: Built-in Webcam
Nuja, mijn logische vraag is om iemand toevallig zo'n laptop heeft en zijn ervaring ermee wilt delen..
Ik zoek ook nog naar een goede reseller, op moment heb ik er een paar amerikaanse gevonden die wel leveren hier, maar een europese zou ik toch verkiezen..

Alvast bedankt,

Steven

• Scipionyx
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Toen ik de asus hotline aan de lijn had (was ook op zoek naar een laptop, momenteel ligt mijn keus op de V1JP) werd mij verteld dat 4launch.nl en laptops4u.nl mij "bijna 100% zeker kunnen helpen". Na wat heen en weer mailen met beide bedrijven kwam ik uit op de V1J bij laptops4u.nl.
Misschien daar s rondkijken/mailen? :)

Hopelijk kan en mag ik m deze week nog bestellen.. O-)

Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.

• kokorico
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09-01 13:16
En hoeveel moet deze laptop kosten? Aangezien de zepto 1500EU kost vind ik de Asus toch wat aan de hoge kant.