Ik ben op zoek naar een printer, niet al te duur, waar ik mijn dvd's mee kan beprinten. De meeste topics hierover waren al wat verouderd. Rond de 100 euro mag hij wel kosten maar het liefst minder. Ik heb namelijk geen idee welke merken en types er allemaal zijn en wat het kost. En als iemand nog een tip heeft over goedkope printable dvds, alvast bedankt
gr Merijn
Brander met labelflash of lightscribe kopen.
Maar de media is niet echt goedkoop.
Maar de media is niet echt goedkoop.
Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8
http://www.chear.nl/Chear...rinters/7061965/?Tweakers
bijvoorbeeld...je hebt niet echt gezocht zeker?
bijvoorbeeld...je hebt niet echt gezocht zeker?
Labelflash & Lightscribe branders kunnen lang niet zo mooie labels maken als een printer.
De Canon IP4300 kan ik aanraden, had hem paar maanden geleden voor 105 euro incl 1 setje Canon en 2 setjes namaak inkt gekocht via eBay, maar inmiddels kun je hem voor die prijs ook in de winkel vinden.
De 4200 is vaak als heel goed of beste getest, de 4300 is de opvolger.
Hij print heel makkelijk en snel op CDs & DVDs.
De Canon IP4300 kan ik aanraden, had hem paar maanden geleden voor 105 euro incl 1 setje Canon en 2 setjes namaak inkt gekocht via eBay, maar inmiddels kun je hem voor die prijs ook in de winkel vinden.
De 4200 is vaak als heel goed of beste getest, de 4300 is de opvolger.
Hij print heel makkelijk en snel op CDs & DVDs.
Kijk eens in de http:/www.tweakers.net/pricewatch
ARME AOW’er
Canon IP 4300
Canon MP 510
Beiden rond de 100 euro, al is de ip4300 net iets daaronder en de mp510 er net iets boven
.
Canon MP 510
Beiden rond de 100 euro, al is de ip4300 net iets daaronder en de mp510 er net iets boven
"Het is pas haute cuisine als het de frituurpan heeft gezien" - @VanRoyal (2021)
Moge duidelijk zijn, als je op zoek bent, ga dan zelf op zoek 
GoT Huisregels
GoT is voor de computerdiscussies waar je met redelijke eigen inzet niet uitkomt, niet voor het even helpen zoeken...
GoT Huisregels
GoT is voor de computerdiscussies waar je met redelijke eigen inzet niet uitkomt, niet voor het even helpen zoeken...
Oslik blyat! Oslik!
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()