Toon posts:

draadloze usb netwerk kaart installeert niet

Pagina: 1
Acties:
  • 24 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Even het volgende...

ik heb hier een oudere 750mhz thunderbird pc staan die ik de hele tijd met een draadloze smc usb netwerk kaart gebruikt. Hij heeft het tot nu toe goed gedaan, maar bij het omsteken van de usb kabels gaf ie aan dat ie weer opnieuw gevonden moest worden en elke keer als ik de driver nu installeer geeft ie aan dat er wat verkeerd gaat en er een #1...5 ( elke keer komt er een bij ) versie van de driver geinstalleerd word met daarbij de melding dat er een error is opgetreden.

Nu heb ik al onder veilige modus de driver verwijdert en zelfs een keer de inf map gerenamed... maar elke keer blijft het fout gaan...

Hebben jullie een idee hoe ik dit probleem kan oplossen... of moet ik heel xp home edition opnieuw installeren?

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03:07

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Je geeft niet aan welke SMC USB NIC je gebruikt, niet welke drivers je gebruikt, ook niet welk moederbord (dus USB controller) je gebruikt.

Hier kunnen we dus weinig mee.

Verder is het hier een hardwaresubforum. Als je hardware verdenkt, steek een liveCD in die bak en kijk of het onder een ander OS wel goed gaat. Zo ja heb je een softwareprobleem, zo nee is het hoogstwaarschijnlijk brakke hardware...

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.