Ik heb een 300giga maxtor diamondmax 10. Ik was me er van bewust dat er problemen waren met de nforce 4 series maar ik denk niet dat dit mijn probleem is. Ik heb de laatste tijd veel last van bluescreens en dergelijke met deze hardeschijf en heb eens HD tune laten scannen op errors en 0.1% is damaged (2 rode blokjes). Ik heb 3 hardeschijven, waarvan er 2 helemaal vol staan met data, daarom dat ik de maxtor heb gekocht. Ondertussen staat er 100+ giga aan data op de maxtor die onmisbaar is. Ik boot nu van men maxtor diamondmax 9 hdd en op dit moment loopt alles vlot (met men andere maxtor (40 gig) kan ik niet booten als hij er samen met 300gig hdd in zit).
Nu is mijn vraag aan jullie of die 2 rode blokjes voor zware schade en data verlies kunnen zorgen en of het onomkeerbaar is? Dus of het nog weg kan gaan door eens volledig te formateren oid?
bvd!
Nu is mijn vraag aan jullie of die 2 rode blokjes voor zware schade en data verlies kunnen zorgen en of het onomkeerbaar is? Dus of het nog weg kan gaan door eens volledig te formateren oid?
bvd!