Bluetooth en Vista troubles

Pagina: 1
Acties:

• superduper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08:35

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

Topicstarter
Ik heb problemen om mijn bluetooth sticks aan de praat te krijgen onder Vista.

Inmiddels heb ik twee merken geprobeerd, merkloos en Belkin (f8t012) maar beide werken niet.

De merkoze wordt niet eens herkend, en de drivers willen niet installeren. Weg ermee.

Maar de Belkin wil ook niet:
Als ik de drivers wil installeren die bij de sticks komen, dan wordt er continue gevraagd of je een niet gesigneerde driver wil installeren, maar als je dit accordeert dan voltooid de installatie wel. Na de herstart echter, staat de stick nog onder 'other devices' in de device manager, en werkt dus niet.

Als je de Widdcomm/broadcomm driver update download die volgens de specs vista compatible is, dan verloopt de installatie vlekkeloos. Ik heb hiervoor de oude drivers gedeinstalleerd en de PC opnieuw opgestart. De stick wordt herkend in device manager en 'werkt correct''. Echter, het valt me op dat het lichtje op de stick uit is, en in de bluetooth omgeving staat dat het bluetooth apparaat niet gevonden is. Opnieuw inpluggen zorgt ervoor dat het ledje even aangaat, windows even ok plonkt, waarna het ledje weer uitgaat en je niets bent opgeschoten. In een andere poort gaat hij even langer zoeken en installeren, en daarna ledje uit en verder niets.

Iemand een suggestie om nog uit te proberen?

• superduper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08:35

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

Topicstarter
Werkt bij iedereen de BT vlekkeloos?? Dat zou ik toch ook graag willen.. iemand nog een tip?