Toon posts:

Superexotische driver

Pagina: 1
Acties:
  • 82 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik ben -dringend- op zoek naar een XP/2000 driver voor een pioneer DE-C7001 MOD drive.
Pioneer ondersteunt dit product sinds enige tijd niet meer en wil of kan me er niet aan helpen.

Alvast bedankt !

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

maravilo,

Welkom op GoT :)
Wij hebben op GoT een heleboel spleregels waar we van verwachten dat iedereen zich aan houd, als ik jouw topic zo lees dan denk ik niet dat je helemaal op de hoogte bent van onze spelregels daarom vat ik de belangrijkste even samen:
  • Kies een goede topic titel - "Super exotische driver" zegt helemaal niets over je topic dus dat helpt niet echt mee, daarnaast zijn er vaak in een subforum eisen aan een topic titel (zo zien wij in Windows Clients / Windows Servers en Server-software graag terug welke Windows versie het over gaat :)
  • Geef genoeg informatie - in dit geval bijvoorbeeld over wat voor stuk hardware het is, waarom hij niet meer werkt, etc, etc.
  • Toon zelf inzet - laat zien wat je zoal al geprobeerd en gedaan hebt om je probleem op te lossen, waar heb je al eens op gegoogled en waar heb je al eens naar gezocht
Omdat je topic niet voldoet aan bovenstaande eisen en het me ook nog eens niet zo duidelijk is waar je topic nu eigenlijk thuis hoort ga ik je topic sluiten. Open gerust een nieuw topic (in het juiste forum) waar je rekening houd met bovenstaande eisen :)

Dit topic is gesloten.