Toon posts:

Geheugen vervangen, hoe toetsenbord er uit halen?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Dag, ik heb een laptop Asus A7D, nu zitten er twee geheugen modules van elk 512 in. Deze wil ik vervangen. Onder het toetsenbord gedeelte zou het eerste reepje van 512 zitten wat ik wil vervangen voor 1GB. Mijn vraag is van hoe krijg ik het toetsenbord gedeelde van het Asus A7D labtop er uit?

Groet, Jan.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 24-01-2007 17:12 ]

• Remmertjuh
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 31-10-2021

Remmertjuh

CSS: [Got] Remmertjuh

Titel edit mischien, volgens mij bedoel je moederbord :P , en misschien een foto van je Moederbord

en volgens mij hoeft voor het geheugen het moederbord er helemaal niet uit.

[ Voor 58% gewijzigd door Remmertjuh op 24-01-2007 17:12 ]

XBL: Warheadheadshot

• Remmertjuh
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 31-10-2021

Remmertjuh

CSS: [Got] Remmertjuh

..

[ Voor 100% gewijzigd door Remmertjuh op 24-01-2007 17:11 ]

XBL: Warheadheadshot

Verwijderd

Topicstarter
Remmertjuh schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 17:10:
Titel edit mischien, volgens mij bedoel je moederbord :P , en misschien een foto van je Moederbord

Sorry maar ik begrijp je (nog) niet.

• GoVegan
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 07-01 07:36
ik weet niet hoe het bij jouw asus zit maar op mijn compaq armada kan ik aan de bovenkant van het toetsenbord een soort van schuifjes inschuiven (stuk of 4 geloof ik) en dan dan ik het TB wegklappen.

Verwijderd

Topicstarter
Remmertjuh schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 17:10:

Het gaat om het toetsenbord gedeelde, daaronder zou het basic geheugen zitten en op een andere plaats het uitbreidingsslot maar die heb ik al gevonden. Nu nog de vraag hoe ik het toetsenbord gedeeltte er uit krijg van mij Asus A7D laptop.

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 31-01 17:21

--MeAngry--

aka Qonstrukt

De topictitel lijkt misleidend omdat je niet direct een verband tussen geheugen en een toetsenbord ziet. ;) Maar het gaat in dit geval dus om een laptop. :)
Meestal zit zo'n toetsenbord nog wel met enige schroeven vast, waarschijnlijk moet je die vanaf de onderzijde losschroeven.

Tesla Model Y RWD (2024)

Pagina: 1