algen mischien in radiator en pomp?

Pagina: 1
Acties:

• YoghurtO_o
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 20-07-2024
hallo,

mijn systeem had te kampen met algen(in mijn res en een heeeel klein beetje in mn blok)

maar nu weet ik dus niet of het ook nog in mijn radiator zit(BIX II) of in mijn pomp(laing d4)

hoe kom ik hierachter en hoe kan ik het verwijderen?

• Apen-nootjes
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-04-2025

Apen-nootjes

aka Apen-klootjes

Het verwijderen kan heel simpel door gewoon wat huishoud azijn te nemen in plaats van water en dit een nachtje door je systeem te laten lopen, dan is alles gegarandeerd weer schoon :)

Is een stuk makkelijker als losse onderdelen schoon maken :)

SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P
You never had a date you couldn't inflate

• Mitt3nz
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19:00
Als je azijn gebruikt moet je achteraf wel goed naspoelen, maar dat snap je zelf wel denk ik.

• YoghurtO_o
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 20-07-2024
maar het probleem is dat ik nu geen systeem heb, alles is al los en klaar voor de verhuizing

• Apen-nootjes
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-04-2025

Apen-nootjes

aka Apen-klootjes

dan alles gewoon in een emmer met azijn leggen ofzo :)

Het probleem is gewoon dat het weer schoon moet worden, dat kan op verschillende manieren, maar 1 van de beste manieren is om het weg te weken met azijn... (azijn bijt het als het ware weer schoon).

1 van de manieren is het gewoon met azijn laten draaien maar in een emmer kan ook en als je een beetje je fantasie gebruikt waarschijnlijk nog op 30 andere manieren ;)

[ Voor 77% gewijzigd door Apen-nootjes op 24-01-2007 16:38 ]

SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P
You never had a date you couldn't inflate