Toon posts:

Kleur en beeld erg slecht op TV met DVD encoderkaart

Pagina: 1
Acties:
  • 104 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
In mijn systeem, athlon 700, zit een Creative DVD encore kit, dus dvd player en mpeg kaart. Bij het afspelen van een DVD op de monitor is er niets aan de hand, erg mooi beeld in kleur en vloeiend. Wil ik de dvd echter doorlussen via de MPEG kaart naar de TV dan ziet het beeld er grijsblauwig uit en springen er constant blauwe schermen tussen het beeld door, geen windows blauwe schermen gelukkig. Tevens verspringt het beeld van lichtsterkte.
Heeft iemand enig idee waar dit aan kan liggen?
Alvast bedankt voor enige reacties!

Verwijderd

waarschijnlijk geen moderne T.V. , geen probleem doorlinken met een coaxkabel , tulppluggen aan solderen.o ja ik heb zelf het geluid op een andere kabel naar m'n versterker lopen.Ik had dit probleem ook , kun geen S-VHS aansluiting gebruiken op m'n matchline ( 13 jaar oud).Ja ik weet het het wordt tijd voor een breedbeeld.

Verwijderd

Sorry vergeet te tikken dat je op je T.V. een Scart-tulp stekker moet gebruiken.

• rammes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 21:19

rammes

koekebakker 1e klas

heb je al eens gehoord van macrovision????

je hebt last van een copieer beveiliging! gewoon ff een progje neerladen dat het uitzet en er is nix aan de hand en je kunt ze meteen op vhs zetten :D :D :D

rammes

Ik zou het doen!