Ik ben in bezit van een core 2 duo (E6600) en natuurlijk een socket 775 moederbord . Nu wilde het ongeluk dat mijn moederbord enkele weken geleden doodgegaan is , wat geen groot probleem was omdat ik nog garantie had. Nu heb ik van de verkoper een nieuw moederbord gekregen , maar de brackets die bij de 'Thermaltake Silent Tower' zaten ben ik er vergeten af te halen en deze ben ik nu 'helemaal kwijt'.
Nu heb ik al in de winkel gevraagd achter zo'n nieuwe brackets , maar deze kon de verkoper me niet geven/verkopen.
Ik ben dus op zoek naar iemand die ook een Silent Tower heeft en deze niet gebruikt voor S775 zodat hij deze brackets op overschot heeft
.
Ik vergoed de verzendkosten + nog een kleine extra vergoeding
. Ik heb het al een paar weken bij V&A dezelfde vraag gesteld , maar hierop geen enkele reactie gekregen.
Nu heb ik al in de winkel gevraagd achter zo'n nieuwe brackets , maar deze kon de verkoper me niet geven/verkopen.
Ik ben dus op zoek naar iemand die ook een Silent Tower heeft en deze niet gebruikt voor S775 zodat hij deze brackets op overschot heeft
Ik vergoed de verzendkosten + nog een kleine extra vergoeding