Toon posts:

Help, probleem met netwerk!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik heb het volgende (vreemde) probleem!

1. Als ik inlog met mijn persoonlijke gebruikersnaam en ww (dus verbindt met de lokale server) kan ik mijn eigen site niet openen, maar andere wel! :/
2. Vervolgens log ik in als administrator, dan doet mijn site het wel en andere ook!
Dan log ik uit en weer persoonlijk in en doet alles het......dan start ik de pc opnieuw op, en log weer persoonlijk in en dan heb ik probleem 1 weer! Snap hier echt niets van........iemand een idee?? |:(

Draai op 2000 server, en xp op de workstations.

Alvast bedankt!! _/-\o_

PS. site wordt niet lokaal gedraait!!

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 24-01-2007 13:30 ]

Verwijderd

Topicstarter
Niemand een idee? Is echt dringend!!

• KC_Kaas
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online
Gast! gaarne niet kicken binnen 24 uur... En wat meer info zou kunnen helpen om dit probleem voor je te kunnen oplossen

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Stop AI Slop

Je topic kicken binnen 24 uur wordt niet bepaald gewaardeerd.

En "je eigen site niet bereikbaar" zegt nogal weinig... Heb je op die account misschien last van spyware waardoor de site misschien niet bereikbaar is? Om welke site gaat het eigenlijk?

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

• rusman
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 25-03 17:10
Rechten probleem misschien? Je geeft verder weinig informatie moet ik zeggen.. Geef eens een voorbeeld ofzo..

• KC_Kaas
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online
Wat je zou kunnen doen is bijvoorbeeld proberen de site te pingen (of nog beter een tracert uitvoeren) dan zie je waar het fout gaat. Verder kan je proberen of de site bereikbaar is als je de eventuele proxies uitschakeld.

Probeer nog even duidelijk uit te leggen wat je precies gedaan hebt (welke stappen) en wat er dan niet werkt.

P.S.
Verder kun je in het vervolg beter een andere (duidelijkere) topic titel kiezen...

Verwijderd

Topicstarter
Hoi, sorry dat ik zo snel begon te kicken! 8)7 Maar is op het werk, en is echt een probleem!

Er staan geen proxys ingesteld.
Mn eigen site, is een website www.yourname.nl
Rechten, zou kunnen, maar heeft het altijd goed gedaan, van het 1 op andere moment doet ie het niet meer, maar waar zou ik de rechten eventueel kunnen aanpassen(hopelijk geen stomme vraag)?
Tracert en ping geprobeerd, maar geeft dan: Host niet gevonden, doe ik dit als administrator pingt ie wel!

Nogmaals excuus!!

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 24-01-2007 14:45 ]

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-03 08:35

Equator

Crew Council

#whisky #barista

Is dit een probleem op jou PC alleen, of heb je dit probleem ook op andere PC's :?

Ik heb geen probleem met je site. Aangenomen dat de genoemde site de site met de problemen is.
Pagina: 1