Toon posts:

Planet ADSL signaal

Pagina: 1
Acties:
  • 42 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb internet via planet en wil graag het signaal versterken zodat ik in onze hele ''tuin'' (max. ongeveer 200 meter vanaf het draadloosmodem) op internet kan met mijn laptop. Nu leek mij dat je b.v de antenne zou kunnen vervangen. Heeft iemand hier ervaring mee? of misschien andere tips?

b.v.d

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23-03 13:14

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Welkom op GoT.

Zoals je bekend zal zijn ga je 200m draadloos niet zomaar halen; de vraag is dus je op het oog hebt (gezocht, gezien, gehoord) over wat er wel kan. Daarbij kent niemand op dit moment jouw configuratie thuis (dus merk, type etc van je modem en aanverwanten) dus kunnen we ook niet zomaar een oplossing schetsen.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Topic title zegt helemaal niets over je 'probleem' :?

Afbeeldingslocatie: http://www.turnpoint.net/wireless/images/pringlesonstandbig.jpg

Je zou zelf een antenne kunnen maken m.b.v een Pringles bus! d:)b

[ Voor 13% gewijzigd door Gunner op 24-01-2007 13:02 ]

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

• man-o-script
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:27
Kijk eens op Routershop.nl, staan een aantal antennes tussen. Moet je alleen nog even kijken welke aansluiting je modem heeft voor een externe aansluiting. Afhankelijk van het modem zou je ook de firmware wat kunnen tweaken voor wat meer bereik.

//

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-03 08:35

Equator

Crew Council

#whisky #barista

Hoi :) Welkom op GoT.

Zoals je wellicht in de [faq]FAQ[/faq] hebt kunnen lezen verwachten we hier op GoT een beetje eigen inzet. Iets wat ik nu mis in je verhaal.

Ik begrijp dat je je wifi signaal een beetje wilt versterken of in ieder geval je bereik vergroten.
Natuurlijk is dit deels te regelen met een andere/betere antenne. Met een 2e of zelfs 3e WAP zou je met WDS ook nog wat kunnen doen.. Daar is genoeg over te vinden. Loop eens door de search heen hier op GoT, dan kom je vanzelf het e.e.a. tegen over het vergroten van wifi bereik.

Mocht je nou echt tegen problemen aanlopen die je niet opgelost krijgt met de bestaande topics hier op GoT en of Google, dan kan je natuurlijk altijd nog een topic starten :)

Suc6 ;)

Dit topic is gesloten.