Ik maak gebruik van Exact E-Synergy, van waaruit ik een mailmerge aanmaak met een word-template (.dot-bestand). Als ik deze wil previewen, wordt Word geopend (er wordt dan een BDBinDoc.asp bestand aangemaakt/geopend), en dan krijg ik de vraag welk scheidingsteken voor de veldnamenrecords wil gebruiken?
Deze vraag wil ik echter onderdrukken (zal vantevoren dus ergens default ingesteld moeten staan dan denk ik??), maar in Word is dit volgens mij niet in te stellen? Heeft iemand een idee hoe dit voor elkaar te krijgen? Via macro's misschien? In excel is dit iets als:
Workbooks.OpenText Filename:= _
"blablabla", Origin:=xlMSDOS, _
StartRow:=1, DataType:=xlDelimited, TextQualifier:=xlDoubleQuote, _
ConsecutiveDelimiter:=False, Tab:=True, Semicolon:=False, Comma:=False _
, Space:=False, Other:=False, FieldInfo:=Array(Array(1, 1), Array(2, 1), _
Array(3, 1)), TrailingMinusNumbers:=True
Waarbij Tab:=True aangeeft dat hij de tab moet gebruiken als scheidingsteken. Maar hoe krijg ik nu voor elkaar in Word en dat hij dit standaard gebruikt wanneer Word opent met een BDBinDoc bestand?
Deze vraag wil ik echter onderdrukken (zal vantevoren dus ergens default ingesteld moeten staan dan denk ik??), maar in Word is dit volgens mij niet in te stellen? Heeft iemand een idee hoe dit voor elkaar te krijgen? Via macro's misschien? In excel is dit iets als:
Workbooks.OpenText Filename:= _
"blablabla", Origin:=xlMSDOS, _
StartRow:=1, DataType:=xlDelimited, TextQualifier:=xlDoubleQuote, _
ConsecutiveDelimiter:=False, Tab:=True, Semicolon:=False, Comma:=False _
, Space:=False, Other:=False, FieldInfo:=Array(Array(1, 1), Array(2, 1), _
Array(3, 1)), TrailingMinusNumbers:=True
Waarbij Tab:=True aangeeft dat hij de tab moet gebruiken als scheidingsteken. Maar hoe krijg ik nu voor elkaar in Word en dat hij dit standaard gebruikt wanneer Word opent met een BDBinDoc bestand?