[Word] Menu Bestand doet niets na klikken

Pagina: 1
Acties:

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 25-07 02:44

Royz

Kleurenblind!!

Topicstarter
In Word heeft iemand anders op mijn bedrijfsprofiel gewerkt (dat mag niet, ik weet het). Nu had ik problemen met mijn normal.dot. Die is inmiddels verwijderd en daar hoor ik Word niet meer over.

Echter nu kan ik het menu Bestand uitklappen, maar knoppen als afdrukken en pagina-instelling doen na erop geklikt te hebben totaal niets. Kan ik op de 1 of andere manier een reset toepassen of is het via een macro uitgezet oid?

De helpdesk heeft 4 dagen geleden al gezegd langs te komen, maar ik heb wel wat meer te doen dan te wachten :)

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 24-06 21:28

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Ik zou wachten want credentials uitlenen of mogelijkerwijs nog meer problemen veroorzaken, lijkt me geen goed idee.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• ChojinZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23-07 12:57
Als je normal.dot verwijdert, verplaatst of hernoemt dan zal MS Word een nieuwe aanmaken met default instellingen. Als het goed is werkt Word dan weer naar behoren. Dus probeer dat eerst ff.

Off-topic:
Die avater, is dat Arnie?

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 25-07 02:44

Royz

Kleurenblind!!

Topicstarter
ChojinZ schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 10:15:
Als je normal.dot verwijdert, verplaatst of hernoemt dan zal MS Word een nieuwe aanmaken met default instellingen. Als het goed is werkt Word dan weer naar behoren. Dus probeer dat eerst ff.

Off-topic:
Die avater, is dat Arnie?
Ja dat is Arnie ;)

Ennuh ik heb dus normal.dot verwijderd. dat doet het ook gewoon weer, alleen krijg ik constant andere foutmeldingen als "u werkt in een word zonder bestandsgeheugen. sla uw werk op"

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

• ChojinZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23-07 12:57
Royz schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 11:15:
[...]

Ja dat is Arnie ;)

Ennuh ik heb dus normal.dot verwijderd. dat doet het ook gewoon weer, alleen krijg ik constant andere foutmeldingen als "u werkt in een word zonder bestandsgeheugen. sla uw werk op"
Er zijn dus meer tweakers met een passie voor fitness 8)

Kijk even of je een kopie van iemand kan krijgen en vervang dan de huidige normal.dot. Heb je nu niet de rechten om op andersmans pc te brouwsen, vraag dan aan een collega of ze de normal.dot kunnen mailen.

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640