Toon posts:

mislukte test emule

Pagina: 1
Acties:
  • 107 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
vonochtend bij het testen van emule kreeg ik deze melding ,kan iemand hier wijs uit ? gisteravond lukte de test wel goed .

bij ed2k netwerk staat verbonden met hoge id status.

kad netwerk staat verbonden en open .

Een moment geduld terwijl de poorten van eMule getest worden...

Testen van IP: cable-151-47.zeelandnet.nl (ip adres) TCP verbindings test wordt gestart...
TCP verbinding mislukt omdat eMule de verbinding geweigerd heeft.
Het is mogelijk dat uw ipfilter het ip van deze server bevat, Waardoor deze verbindingstest niet mogelijk is.

Verbindings test afgerond.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 24-01-2007 11:14 ]

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:42

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Welkom op GoT :Y)

Doe je zelf eerst een plezier, en pas je startpost even aan middels het edit knopje ( Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/edit.gif ) rechtsboven aan je post. Even je IP-adres weghalen, dit forum is redelijk publiek en d'r zal maar een kwaadwillend iemand rondlopen... :)

Dan even troubleshooten:
Test eerst je netwerkverbinding zelf eens. Als die OK is weet je tenminste zeker dat het niet in je bekabeling enzo zit. Doet je internet /email het wel gewoon :?

Verder: gebruik je een router? Dan kan het zijn dat je even wat poorten in je router open moet zetten om emule te kunnen gebruiken. Zie daarvoor Het Grote Poortmappingsverhaal

Gebruik je een firewall? Dan kan het zijn dat je die ook aan moet passen om emule verkeer mogelijk te maken.

Tot slot: geef even aan welk OS je draait en met welk Service pack. AL gok ik dat het XP home met SP2 zal zijn ;)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23-03 13:14

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Volgens mij is dit een afspinsel van het, nog niet voltooide, topic: poort openen in router wl 535 54g

Ik vraag me dan ook af of het niet handiger is dat je dat eerst snapt of voor elkaar krijgt alvorens een nieuw topic te openen.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Verwijderd

Topicstarter
inderdaad heeft bovenstaande poster gelijk .

gisteren had ik het voor elkaar (dacht ik ) na wat aanpassingen in de router kreeg ik emule werkend ,de test was succesvol en ik had allemaal groene pijltje in mijn taakbalk staan ,
ook kon ik weer downloaden in plaats van alleen maar uploaden

ik had een hoge ed2k status en de kad server was ook verbonden en open .

dus ik dacht dat ik er was maar helaas ,niet dus

nu zie ik bij kad af en toe staan dat hij achter een firewall zit de ene keer wel de andere keer niet .

bij het testen krijg ik bovenstaande melding ,
mijn verbinding is goed ,ik heb een sitecomtouter wl 535
daar staan de poorten open zoals in het voorbeeld van portforward .com .
ook heb ik een statisch adres bij netwerken staan
ik heb norton op mijn pc maar die moet er binnenkort af (abbonnement verlopen )dan ga ik over op avast .

bij norton heb ik ook de poort open voor emule en verder heb ik geen firewal aanstaan .
ga straks eens proberen norton firewall uit te zetten .

ik denk dat ik ergens de fout in ga maar ik weet niet waar die fout zit .

ik heb een nieuwe media center met servicpack 2 .

ik ben benieuwd of jullie hier wijs uit kunnen worden .