In men preloader en men swf die erop volgt wordt alles met actionscript op de pagina gezet. Als men preloader is afgelopen krijg ik echter maar 1 ding te zien.. en dat is hetgeen ik oplaad via XML. De zaken die in de library staan worden helemaal niet weergegeven en de animatie die hetgeen dat uit XML komt moet doen klopt ook niet (de start positie van de tween is verkeerd).
Als u men uitleg zo'n beetje snapt.. weet er dan iemand waar dit aan kan liggen? en hoe ik dit kan oplossen? want ik zit er nu al zo'n 2 dagen op te zoeken en weet niet echt meer wat te doen
Dank bij voorbaat
ps: Indien u bepaalde stukken code wil zien.. moet je het maar vragen
edit: Ik lees hier juist ergens iets van _root en this.. ik gebruik overal _root.. zou het hier misschien aan kunnen liggen?
Als u men uitleg zo'n beetje snapt.. weet er dan iemand waar dit aan kan liggen? en hoe ik dit kan oplossen? want ik zit er nu al zo'n 2 dagen op te zoeken en weet niet echt meer wat te doen
Dank bij voorbaat
ps: Indien u bepaalde stukken code wil zien.. moet je het maar vragen
edit: Ik lees hier juist ergens iets van _root en this.. ik gebruik overal _root.. zou het hier misschien aan kunnen liggen?
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 24-01-2007 10:50 ]